Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været her og kan bekræfte at billederne er ægte 

http://side6.dk/resultatside/?q=sarita

Skrevet
Nyder skrev, for 11 minutter siden:

Nogen der har været her og kan bekræfte at billederne er ægte 

http://side6.dk/resultatside/?q=sarita

tror ikke det er en at  besøge  og der er langt fra Hobro har vist et dårligt rygte

Skrevet
Erikson skrev, for 40 minutter siden:

tror ikke det er en at  besøge  og der er langt fra Hobro har vist et dårligt rygte

Hvordan dårlig rygte..??

Skrevet

Det er jo ikke i Hobro men en lille by udenfor  det har været mange forskellige udlandske piger der og det err vist under kunerlige forhold og de taler ikke dansk kun dårlig engelsk

Nek tag hellere ned i  byen Hobro der er 3 steder Jernbanegade 1 G  er rigtig godt thai sted så er der i gågaden Adlegade 58 og så i Skibegade  kan ikke huske nr det er meget beder at prøve de steder

Skrevet

Jeg fik en fantastisk oplevelse i Adelgade i fredags. B2b som udviklede sig hurtigt til fræk sex og behagelig afsluttende nussen. Skidegod måde at starte weekenden på :)

Skrevet
HG Wells skrev, for 3 timer siden:

Jeg fik en fantastisk oplevelse i Adelgade i fredags. B2b som udviklede sig hurtigt til fræk sex og behagelig afsluttende nussen. Skidegod måde at starte weekenden på :)

Lyder som en dejlig oplevelse :) dog burde tråden næsten ligge over hos Thaierne?

Vil du uddybe lidt mere om pigen, måske alder og hvordan hun var, måske har hun

et navn? De annoncerede jo med ( ny pige Mandag ) kunne jo være dejligt hvis der

skete noget spændende i det Nordjyske :) men Tak for Indlæg :) 

Skrevet
HG Wells skrev, for 7 timer siden:

ok skriv i en privat besked lidt mere om stedet og oplevelsen  

Skrevet

Har lige været der, læs evt  min anmeldelse  

det er bestemt ikke hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.