Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der ved hvad der er blevet af norske Katrine? Jeg kneppede hende i mange år på Smallegade på Frederiksberg, samt flere andre steder, sidst i Rødovre, hvor en kinesisk pige nu giver den mest fantastiske megafransk. Katrine var den første gudinde jeg kom i munden på. Vi havde haft sex i mange forskellige stillinger og jeg nærmede mig det tidspunkt, hvor ladningen skulle fyres af. Så sagde Katrine: "Har du lyst til at prøve noget nyt?" Jeg sagde ja og hun hentede to isterninger og kom dem i munden. Jeg fik det skønneste blowjob og det var helt fantastisk at komme i hendes mund. Den oplevelse glemmer jeg aldrig. Hvis der er nogen der ved hvad der er blevet af Katrine, hører jeg gerne fra jer.

 

 

Redigeret af Internalizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Sidst jeg besøgte den sjove, frække og sexglade kvinde, var i Odense. Det er nok tre år siden. Måske er hun helt ude af business?

En søgning på Google viser, at hendes profil med fotos fortsat kan ses hos Eventyrpigerne, men om hun huserer fast på vagtplanen eller om det er arkivstof, der skulle have været slettet, ved jeg ikke.

Redigeret af allo-allo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ja, hende husker jeg godt - Hun må da også være en moden dame efterhånden 
Men, sød og fræk - det var hun, og så kunne man få nogle Meget tidlige morgen tider hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Morabito skrev, for 13 timer siden:

Var det ikke hende, der også var hos A-Gruppen back in the day?

Jo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...