Hop til indhold
Bbullersen

Fkk på vej hjem fra Amsterdam

Recommended Posts

På turen hjem fra Amsterdam (i bil) tænker jeg at jeg skal på FKK.

Jeg er ikke så begejstret for mange timers omvej, så jeg tænker umiddelbart at de store klubber i NRW er no go. Ligeledes vil jeg også hellere spille det sikre kort.

Jeg påtænker derfor Harmony i Hamburg (Evt. en overnatning i Hamburg-området og lidt ikke fkk-eventyr).

Men jeg hører gerne om alternativer på ruten til Danmark :)

Tak.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 1 time siden:

Tak Jernsvin.

Der er masser af gode annoncer i Hamburg på Modelle-hamburg.de, så det er jo bare at finde det man godt kan lide, hvis man ikke lige gider FKK'en :)

Ja, det er en udmærket søgemaskine, hvor man kan søge på flere leder - bemærk f.eks. deres Hamburg Karte, hvor man kan blænde det ud, man ikke er int. i - det eneste jeg ikke forstår - eller det forstår jeg sådan set godt :roll: - det er at annoncørerne åbenbart ikke må linke til deres egne hjemmesider.

Men en metode til at finde annoncørernes egne hjemmesider, kan være at søge på adressen - her finder man nemlig ofte deres egen hjemmeside + div. anmeldelser :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...