Hop til indhold
T.Hansen47

Petite Natalie i Fredericia

Recommended Posts

Ja, jeg havde jo lagt en efterlysning ind på disse piger - http://side6.dk/resultatside/?q=fredericiagirls

Men efter et par dage uden resultat herinde måtte jeg falde for fristelsen og tage en tur til Fredericia.

Jeg havde set mig varm på Natalie, den rødhårede pige, og fik bestilt en lidt løs tid, jeg kunne ringe 15 min før og høre om der var tid.

Trafikken over Fyn en fredag eftermiddag kan være drilsk, så det er svært at booke en helt fast tid.

Men jeg ankommer og bliver lukket ind af Natalie, der er en smuk og smilende ung pige.

OG HUN ER LILLEBITTE :)

Det stod der intet om i annoncerne....men hun er max 158 på flade fødder og hun vejer ikke en dag over 50kg....jeg kunne tænke hun vejer 47 - 48kg

( Jeg mindes her Kira i Horne, som nok var af samme størrelse )

Nå, hun får penge for 30 min + kys, 900kr, jeg går i bad og kommer spændt ind i bollerummet :)

Natalie sidder på knæ i sengen og jeg går hen og begynder at kysse hende lidt, mens jeg nusser hendes nuttede bryster.

Så smutter hun længere ned og begynder på en fin gang Superfransk, mens jeg stadig står op og nyder synet og følelsen af hendes arbejde :P 

Blowjob kan hun godt finde ud af, så det må jeg stoppe hende i før det hele slutter for tidligt....jeg vipper hende om på sengen og bruger et par minutter på bare at snakke og nusse hende overalt på hendes lille fine krop.

Til sidst bliver synes af hendes dejlige lille numse for meget for mig, jeg får et kondom på og får hende vippet op i doggystyle, og selvfølgelig er hun så fint stram at jeg bare ved det ikke kommer til at tage længe det her......

Det gør det heller ikke, men hun tager det med et smil, og vi bruger resten af tiden på at ligge lidt i ske og hyggesnakke lidt :)

Jeg kan godt li en lille nipsepige, men de kan være svære at finde....og Natalie her er både sød og kælen.

Så hun skal anbefales, både fordi hun er rigtig sød og giver god service, og fordi en lille nips er svær at finde og noget de fleste får lyst til ind imellem, ikke :) ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg få også tit af vide at vi gemmer os for godt.. Måler selv 150 cm på en flad, str 33 fod og vejer 43 kilo.. Hehe.. 

Ja og du er en smuk og dejlig kvinde at være sammen med....

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den Saturday, October 01, 2016 at 20:19:

Jeg få også tit af vide at vi gemmer os for godt.. Måler selv 150 cm på en flad, str 33 fod og vejer 43 kilo.. Hehe.. 

Altså - du ER jo også godt for godt væk fra os i Jylland ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Hehe.. Ja desværre.. Bor til daglig i Sønderjylland netop derfor arbejder jeg kun på Sjælland.. Hehe.. 

Knus Jennifer 

ih, kunne du ikke komme på Gæstevisit på Fyn :) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Hehe.. Ja desværre.. Bor til daglig i Sønderjylland netop derfor arbejder jeg kun på Sjælland.. Hehe.. 

Knus Jennifer 

Eller i Sønderjylland - der er jeg flyttet til :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...