Hop til indhold
Gæst

sex med tidligere kæreste

Recommended Posts

Gæst

Har I andre brødre også gentagende gange haft sex med kærester, efter at I har afsluttet det.

Jeg synes at det er noget jeg har haft rigtig mange gange, og i mange tilfælde har det været noget det bedste sex.... det kan der være en lang fornuftig forklaring på, men det vil jeg ikke trætte jer med. Men jeg kom til at tænke tilbage på min første sexkæreste, (pga en anden tråd herinde) og der havde vi en meget morsom oplevelse efter at vi var gået fra hinanden.

Det kræver en længere forklaring - Vi havde kommet sammen i halvandet år, i gymnasiet, i September i 3G skulle hele klassen udenlands på lejrskole, hvor vi skulle bo på hotel på tomandsværelser, men da vi var ulige antal både piger og drenge var vi blevet enige om at mig og kæresten godt kunne overnatte sammen, det var aftalt inden sommerferien, men problemet var at jeg havde slået op med hende i ferien. Men vi var blevet enige om at vi kunne godt finde ud af at overnatte på samme værelse alligevel, vi var vel "voksne mennesker".

Det gik rigtig fint at overnatte sammen, det havde vi inden problemer med. Alle de andre værelser var to enkeltsenge men vi havde værelse med dobbeltseng så vi fik endda dyrket noget lækker sex de fleste nætter. Men halvvejs på turen begyndte Xen at kysse med Ole, og det var også OK for mig, jeg var helt afklaret. Den næstsidste aften mens klassen var i byen og spiste sammen, listede Xen hen til mig og spurgte om det var ok med mig hvis hun og Ole gik tilbage til hotellet lånte værelset de næste par timer, hvis jeg bare gik i byen med de andre fra klassen - således blev det.

Sent på aftenen mødtes vi igen på stranden, det meste af klassen, og Xen og Ole var rigtig glade for hinanden og kyssede endnu mere hedt syntes jeg at se.

Vi gik tilbage til hotellet allesammen, og hver på vore værelser, og Xen og mig på vort. Vi gik i seng, helt som alle de tidligere aftner, og jeg kunne da godt se at sengetøjet var godt rodet rundt, men anderledes kunne det vel ikke være... Jeg tænkte at det jo ville blive en aften uden sex til mig - men der tog jeg ganske fejl, hun nærmest kastede sig frådende over mig, og vi havde extra hed og langvarig sex sammen, og hun fortalte mig at det sex med Ole ikke havde været nogen særlig god oplevelse (han var jomfru), og hun havde en uforløst lyst som bare skulle ud....  

 

Senere ved jeg at Xen og Ole blev gift og fik børn, så han har vel lært noget

 

Har I andre haft morsomme oplevelser med sex med X-kæresten ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 8 timer siden:

Nej! Jeg har altid været sammen med den samme.

Mvh Ole:?

Men hun valgte dig, efter en grundig research. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg melder også hus forbi her. Men jeg ser ikke noget galt i det, du her beskriver.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke helt sex med ex men tæt på....

Jeg var med gutterne i byen til en våd aften. Dagen efter havde jeg svært ved at huske detaljerne.

En af gutterne ringede til mig og spurgte hvem det var jeg havde stået midt i forlystelsesgaden og rå-snavet mens hænderne røg rundt omkring. WTF tænkte jeg, mens tømmermændstågerne langsomt forduftede.

nåja, for dælen, pludselig huskede at jeg havde mødt en ungdomskæreste og at hun skulle have et "for gamle dage  -kys"

Det udviklede sig helt vildt, med hundrede af mennesker omkring os. Det udviklede sig heldigvis/desværre ikke til sex, men det blev sgu til en oplevelse der løb ud af kontrol.

jeg har mødt hende flere gange efterfølgende hvor vi har grinet og smilet til hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle år siden, da min kæreste og jeg blev enige om, at vi ikke rigtigt have mere at bygge på, efter 9 år.

Da fortsatte vi i 8 måneder med at mødes til sex, det var ret frækt, men så begyndte det at blive mekanisk og vi sluttede med det.

Men rart at slutte på den måde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

trådstarters historie er sød og go har prøvet at gå tilbage til brudte forhold utallige gange (en i over 10 år)

Prøver lige at tænke på en sjov ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...