Hop til indhold
hestp

Alisa21

Recommended Posts

Jeg har aldrig skrevet en anmeldelse herinde før, men syntes jeg var nødt til at fortælle om mit besøg hos alisa21, for nogen dage siden.

Jeg var liderlig, og havde set hendes annonce mange gange. Desværre var der ingen rigtige anmeldelser, så jeg besluttede mig for at tage chancen.

Fik lavet en aftale, og jeg kom derud. Blev taget imod og vist ind på et værelse. Hun sagde ikke noget, hun tog blot sin kjole af og fandt et kondom.
Hun gik så over til mig der havde fået bukserne af og så begyndte hun at rykke den af. Jeg fik sat mig på sengen, hvor hun fik et kondom, og begyndte med fransk.
Jeg syntes det hele gik lidt hurtigt (havde bestilt 30min) så jeg spurgte om vi ikke kunne ligge os lidt først, hvortil hun svarede "i dont understand english"
Nå ok hun fortsatte og jeg kom ret hurtigt da jeg var nervøs og følte det var lidt akavet.
Efter "rengøring" spurgte hun om jeg vil have message, som jeg sagde ja til. Ikke noget at skrive hjem om.

Det endte med at jeg gik 15 før tid, noget som jeg aldrig har gjort med en GP.

Jeg er ingen ekspert i GP'er, besøger nogen stykker om året, men jeg syntes det var lidt en træls oplevelse.
Det kan selvfølgelig også bare være mig der er noget galt med, men det syntes jeg ikke.

Men hvis man skal se det fra den lyse side, så lære man vel af sine fejl, og jeg besøger nok ikke lige en GP igen uden en eller anden anmeldelse.

http://annoncelight.dk/showad/214757

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde samme oplevelse med hende da jeg besøgte hende her i ugen. Billederne er af hende, og er blevet behandlet som man normalt ville behandle modelbilleder. 
Men ja hendes mangel på indlevelse og engagement + man går før tid, er ikke just faktorer der gør jeg ville komme igen.
Køn pige og dejlig stram, men det var vidst også det. Desværre. Potentialet og hypen var høj for mit vedkommende, men forventningerne var måske bare for høje. 

Hvis man gerne vil hygge sig med en køn pige, som ikke kysser andet end tantekys (hvis overhovedet), og bare skal have taget trykket i en quickie, så synes jeg Alisa21 er fin. Forventer man mere er jeg bange for man skal besøge en anden pige. Evt. Samantha som efter sigende skulle være samme sted. 

- Nordforfjorden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smid een seddel eller to mere på Samantha21, og du vil gå derfra med verdens største smil. Nogle gange kan det ikke betale sig ar spare på pengene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...