Hop til indhold
Guest Sparkster

Det første håndjob... de unge år.

Recommended Posts

Guest Sparkster

Jeg blev flået tilbage til fortiden her fornyligt, da jeg endte med at side til et møde hvor min kæreste fra 9'ende sad på den anden side af bordet - har ikke set hende i over 15 år, og det gav et ganske voldsomt flashback til da jeg som 15 årig løb rundt og kærstede med hende, der hvor man var ved at finde ud af hvad sex var, og hvor i alverden man skulle gøre af sin penis (hint, det er meget nemmere at fjerne trusserne først). 

Jeg kan huske hvordan min opfattelse af piger som værende nogle bly og uskyldige væsner som endeligt ikke skulle presses til sex (det skal de selvfølgeligt ikke), blev gjort til skamme af denne pige. Her skal det understreges af sundhedsplejersken på min skole netop fik fremstillet fyrer som nogle liderlige svin, og piger som ofre, igennem hendes seksuel "undervisning", så det var faktisk sådan jeg troede det hang sammen... piger på 15-16 år kunne umuligt have en seksualitet, inde i min 15-16 årige hjerne :) 

Det lærte jeg de havde, til en klassefest hvor hun absolut ville ud og gå en tur, halv fulde væltede vi ned af en villavej, da hun pludseligt trækker mig ind i en semi-åben carport, fik placeret mig på en balle rockuld (stadigt pakket ind), og gav mig mit livs første håndjob... ganske kyndigt udført, :) det viste sig at være svært vanedannede. Da jeg bagefter uden blod i hjernen spurte hvorfor, svarede hun noget ala "Fordi jeg havde lyst til at give dig noget rart", det snød mig ganske voldsomt, og jeg gik rundt i en chok tilstand i et par uger :) og jeg kan stadigt ikke lade være med et blive lidt forvirret når jeg tænker tilbage på det :) 

Hvad med jer andre, hvor/hvordan/hvem? var i lige så rundforvirret som jeg var?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm næ jeg var (næsten) 19 han var noget ældre og jeg turde ikke sige jeg var jomfru. :D 

det var ret godt  (folk siger altid den første gang er kikset det var det ikke syntes jeg)

Han tror stadig ikke på at jeg var jomfru, så jeg føler mig egentlig lidt snydt, som om jeg aldrig rigtig fil en "første gang"..

EDIT: for lige at undgå forvirring :D ikke mit første handjob, men første gang jeg havde sex. 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var 18, vi var lige blevet kærester og gik igang på hendes forældres sofa. Da vi var færdige fandt vi ud af at vi var ½ time for sent til en vigtig aftale, så der blev ikke meget hygge/nusse/pusse bagefter :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang var for mig også med en erfaren kvinde på 19 - jeg var 14 :-) - hun var dejlig, men nok ikke så erfaren som jeg troede.

Efter lang tids kæleri og inspiceren af hinanden, trængte jeg ind i hende. Og så var det at det gik galt: Efter et par stød afbrød hun, tog tøjet og løb :shock:. Jeg forstod ingenting, men da jeg fandt blod på lagenet, forstod jeg at jeg måtte have skadet hende! Først år senere gik det op for mig, at hun nok ikke var så erfaren ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da jeg så denne tråd og læste de forskellige indlæg, mindede det mig om en modsom "førsteoplevelse" som kun måske passer i denne tråd

Min første kærste kendte jeg da jeg var 16år, og efter at vi havde været sammen 3-4 måneder uden at have haft sex, og endda en måned før vi begge mistede vores mødom havde vi en rigtig morsom og kikset oplevelse. ...

Jeg havde fået at vide at hendes forældre ville være ude den aften, og komme sent hjem, så hurtigt efter aftensmaden hjemme, cyklede jeg de 6 km til hende, men blev på vejen overrasket af et regnvejr, så jeg var godt gennemblødt da jeg nåede frem. så hun lånte mig noget af sit tøj, fra yderst til inderst (vi havde heldigvis samme størrelse).

vi var stadig meget generte, havde endnu kun berørt hinandens kroppe uden på tøjet, og haft en hånd inden under tøjet uden at se eller smage - så jeg var for genert til at hun skulle se mens at jeg skiftede..... (og mit eget tøj blev hængt til tørre, inden hjemturen senere på aftenen)

efter jeg havde skiftet, satte vi os i familiens store sofa i stuen og kyssede - hurtigt lå vi på sofaen og kyssede, og befamlede hinandens kroppe, mest uden på tøjet (hun gik desværre altid med bukser).

Vi lagde os i missionærstilling og lavede kneppebevægelser, fuldt påklædt. Vi syntes at det var vildt lækkert og frækt - og så skete det jo..... OHHHH jeg kom sku, af at ligge der og gnide min stive pik imod hendes underliv, men mange lag tøj imellem. SHIT, det var jo gået ud over hendes tøj, som jeg havde lånt og hendes mor skulle jo vaske det senere. så jeg måtte hurtigt inden forældrene kom hjem, skifte tilbage til mit halvvåde tøj, og det lånte tøj måtte vi straks lægge iblød. Det var virkelig en kikset oplevelse som jeg altid griner indvendig over når jeg tænker tilbage på hende

Ca 3uger - 1 måned senere havde vi vores første rigtige sexoplevelse, hvor vi begge mistede mødommen, det var en OK oplevelse, men ikke værd at skrive om - hverken op den ene eller anden måde

Del dette indlæg


Link til indlæg

ÅÅÅÅ Fed Tråd

Dorthe i cykel kælderen !!!!!

Dorthe og Jp mødtes tit i cykel kælderen vi var 14-15 år og stod i timer og kyssede og kælede både ude

og inden for tøjet, vi lirede hinanden op, var helt oppe og køre !! Smmask forelsket og helt ude i tovene,

fik tit sædafgang med smil !!

Da D blev konfirmeret flyttede familien væk og jeg græd som pisket !!

Havde dog stadig besøgs ret og ingen cykel og kælder, blev til skjulte kys og petting !!

Dorthe og jeg blev 20 og fandt sammen for en kort periode og knallede som kaniner !!

Men der blev aldrig D og JP i cykel kælderen Forever !!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som man bare kan huske det... jeg var lige fyldt 16 år og på efterskole i den anden ende af landet. Havde prøvet lidt petting og sådan, men endnu ikke "den ægte vare".

Efter et par måneder blev jeg kæreste med hende jeg havde bagt på. Hun var 17 år og havde prøvet det før, så det var mig der var novice. Vi havde kysset og gået hånd i hånd, men denne eftermiddag var vi alene på hendes værelse. Hånden var kommet op under trøjen og bukserne lukket op -bestemt på rette vej ;) 

Jeg mente dog at vide, at man gik forsigtigt til værks og varmede lidt op først, det man kaldte forspil, men efter 30 sekunder spurgte hun hvad det så blev til.
Åh shit! så var det nu - jeg skulle miste min mødom, noget jeg havde set frem til længe. Stiv og liderlig prøvede jeg at trænge ind i hende, men det var svært, hun var ret tør, men jeg kunne ikke lade chancen gå fra mig, så jeg pressede på -og sprængte strengen. Blod over det hele samtidig med at kom og klokken ringede til aftensmad. Hun grinede og jeg fik viklet det meste at en toiletrulle om kalorius for at stoppe blødningen og så var det ellers som de sidste ind i madsalen hvor alle kiggede.. Pinlig berørt, ikke det mindste, jeg var pavestolt over min bedrift, selvom det var så kikset som det kunne blive :( 

Der var ikke mere sex de næste par uger, skulle jo lige vokse sammen igen, men så kom vi på tur til Norge og der blev det gjort ordentligt uden hastværk og uden skader :)

Een gang er ingen gang, men så alligevel, sikke en gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...