Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte stedet i aftes.

Enormt snaksageligt kvindemenneske, men massagen var god. Tog godt ved og trykkede de rigtige steder. Sexen var noget moderat. Hun er lille sag med et par gode bryster, og så er hun meget stram. Aldersmæssigt er hun vel omkring de 40. Stedet ligger meget afsides med et par hundrede meter til nærmeste nabo. Pris 1000,- for massage og fuld pakke i en time... 

Redigeret af Livsnyder69

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej Livsnyder69

var det Superhot Sara du var ved så er jeg godt nok misundelig men godt nok du fik en dejlig oplevelse. Dethar du helt sikker fortjent  er bare nysgerig har du et link til den du var hos

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvor Skavevej 2 ligger henne i landet? Snakker vi Århus, eller et helt andet sted. Indlæget er jo ikke rigtogt noget bevendt hvis ingen aner hvor det er. Så kunne i jo lige så godt snakke om kartofler eller noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Gad vide hvor Skavevej 2 ligger henne i landet? Snakker vi Århus, eller et helt andet sted. Indlæget er jo ikke rigtogt noget bevendt hvis ingen aner hvor det er. Så kunne i jo lige så godt snakke om kartofler eller noget andet.

Tænker det er skavevej ved Vinderup. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Nimbush skrev, for 6 timer siden:

Tænker det er skavevej ved Vinderup. :) 

Ok jeg tænkte  det var den By, hvor Polle der kørte rundt på Puck maxi med en Tlf bag på, kom fra?

Men Ok, helt sikkert et sted de dyrker mange kartofler :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Julieman  - en god portion kartofler med  sex som dessert er vel ik så ringe endda.

 

Se her:
Thai Massage

Skavevej 1
7830 Vinderup
Tlf. 50 16 39 16

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
paafuglen skrev, 1 time siden:

Julieman  - en god portion kartofler med  sex som dessert er vel ik så ringe endda.

 

Se her:
Thai Massage

Skavevej 1
7830 Vinderup
Tlf. 50 16 39 16

Ok med mig, kartofler er altid godt som forret, bare jeg ved hvor i Landet jeg skal lede?

Mødte op hertil aften, hen i nr. 2,  hvor der i døren stod en meget gal Husmor med en

kartoffel i munden og spurgte om jeg måske synes hun lignede en Thai :) 

Go Aften Danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt at der nok i starten af anmeldelsen skulle have stået Skavevej, Vinderup. Men hvis man googler Skavevej er de første 8 hits JEG får på Skavevej netop i Vinderup :-)  Iøvrigt ( Julieman) Polle var ikke fra Skave men fra Snave ( som mig bekendt er på Fyn ) ;-)

Redigeret af Herrrman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nr 1 eller 2 på Skavevej??? Der hersker åbenbart noget uenighed omkring husnummeret, men alle de gange jeg har besøgt stedet, er det altså det første hus på højre side, når man kommer fra Møgelvangvej - og altså kører mod sydvest. Huset med den thai-inspirerede portal foran.

Zoomer man ind på KRAK-kortet, så har huset altså nummer 2.

Ha' en dejlig weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...