Hop til indhold
Guest Laphophora Williamsii

Åh du Milla

Recommended Posts

Guest Laphophora Williamsii

Igår eftermiddags havde jeg en oplevelse som vil have sit eget smukke hjørne på mindernes opslagstavle resten af mit liv. 

Efter et par måneders mail, SMS og telefonkorrespondance skulle @Smukke Milla og jeg mødes på hotel i Vejle. Detaljerne fra de to timers intens samvær er vores alene.

Jeg vil blot dele lidt af ordlyden i den mail, som jeg skrev og sendte til @Smukke Milla i morges da jeg stod op. Det opsummerer alt hvad det møde var og altid vil være!

Kære Milla

Dagen efter - og jeg har fået sat håret og mødt dagen med den bedste udgave af mig selv.

En nat med ren babysøvn - muligvis med den ene storetå i munden - fantastisk.....
Jeg undlod at vaske mit skæg helt i bund igår - så det nyder jeg godt af idag....duften af dig er ren jetfuel på min Puch Maxi motor....
 
Du er ikke glædespige; det udtryk er ikke dækkende nok - du er LIVSGLÆDESPIGE - fordi når man(d) møder dig og stirrer ind i DE øjne - så tændes der ægte livsglæde i hjerte, mave og pik.
 
Kærlig hilsen mig
Redigeret af Laphophora Williamsii

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla

Sikke en mail at vågne op til. Af hjertet TAK. Er så ydmyg og får helt røde kinder søde., :-P:-)

Det var en sand fornøjelse og nogle skønne timer. 

Håber jetfuel'en på Puch'en holdte hele vejen hjem .,

Søde kys 

Milla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Laphophora Williamsii
Smukke Milla skrev, for 2 minutter siden:

Sikke en mail at vågne op til. Af hjertet TAK. Er så ydmyg og får helt røde kinder søde., :-P:-)

Det var en sand fornøjelse og nogle skønne timer. 

Håber jetfuel'en på Puch'en holdte hele vejen hjem .,

Søde kys 

Milla

Kører stadig rundt med gashåndtaget vredet i bund....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...