Hop til indhold
Waverider

Steffi & Amanda på Amager

Recommended Posts

Det tror jeg godt du kan regne med, kan dog ikke sige hvor vellignende photo er.

Hvor jeg har det fra, Seffi har annonceret hos mansiongirls. Samme billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som en regular på the Mansion tror jag inte Amanda varit där. Då skulle hon dessutom sagt det då vi talade om Mansiongirls. Men se min anmeldelse av Amanda. 

She ROCKS!

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte Steffi en halv time i går. Den korte historie er: Don't do it...

hotel på amager: Sindssygt at drive den slags forretning fra et kosteskab. Og dertil: Ingen indlevelse, ingen kommunikative egenskaber (dog lidt mere på tysk end engelsk, som typisk er for piger fra Ungarn), kun tantekys og en fisse der kun måtte berøres overfladisk. Alt var mekanisk.

Jeg slutter lige med det positive: Ja, det er hende på billederne. Vildt flot pige! Og sød nok.

Men hun kan bare ikke jobbet. Distanceblænder. 

Redigeret af Internalizer
fjernet præcis placering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eskild skrev, den 24/9/2016 at 14:48:

Mødte Steffi en halv time i går. Den korte historie er: Don't do it...

hotel på amager: Sindssygt at drive den slags forretning fra et kosteskab. Og dertil: Ingen indlevelse, ingen kommunikative egenskaber (dog lidt mere på tysk end engelsk, som typisk er for piger fra Ungarn), kun tantekys og en fisse der kun måtte berøres overfladisk. Alt var mekanisk.

Jeg slutter lige med det positive: Ja, det er hende på billederne. Vildt flot pige! Og sød nok.

Men hun kan bare ikke jobbet. Distanceblænder. !

Takker for info. Heldigvis sagde min mavefornemmelse det samme og jeg var heldig at få en aftale med Linda i stedet.

Men damn, Steffi ser lækker ud!

Redigeret af Internalizer
fjernet præcis placering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bekræfte den dårlige oplevelse. Billederne er af hende, dog mere naturlig i virkeligheden. Kønt ansigt, flot krop, sød og smilende. Det startede godt. Men brugte konstant tricket med at holde en hånd/fingre så man ikke kan komme ind. Det ødelagde alt. Taler næsten intet engelsk. Spild af penge. Aldrig igen. Tænk hvis hun droppede tricks og lærte noget engelsk, så kunne hun måske have været en rigtig dejlig oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eskild skrev, 1 time siden:

Mødte Steffi en halv time i går. Den korte historie er: Don't do it...

xxxxxxxxx xxxxx

 

Det er ikke videre smart at skrive den præcise lokation - nu risikerer du at ødelægge vores allesammens muligheder for at besøge nogen af de andre lækre ungarske piger, for nu risikerer de at blive smidt ud.

 

Admin: Slet venligst.

Også den næste brugers citat af den præcise adresse.

 

Men ellers - tak for info mht pigens service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...