Hop til indhold

Recommended Posts

Først og fremmest ved jeg ikke om den ligger rigtig eller om den skal ind unddr thai massage

Men her til aften var jeg et smut forbi thsi guf i Fredericia havde tidligere på ugen spurgte lidt til råds her ind men jeg tog den beslutning at jeg skulle prøve de to dejlige pige sammen 

Og lad mig starte med at sige hver for sig synes jeg de er fantastisk og hvis man ikke har været der endnu så se og kom afsted det er pengene hver synes jeg 

Nok om det jeg blive lukke ind af bee og ann var lige ved at færdig gør en kunde, men bee begyndte stille og rolig med en massage og der gik ikke lang tid for ann kom ind og gjorde os selskab 

Pulseligt snakkede de thailandsk til hinanden og få sekunder efter smide de tøjet og fortsatte massage der gik vel 10 min før de fik mig vendt rundt og så gik de igang med et blowjob uden gummi mens bee stak sine fine bryster i hovedet på mig og jeg begyndte og lege med dem først den ene så den anden og 15 min efter spurgte og vi skulle knalde 

Ann sidder sig op som den først og bee sidder sig over mit hoved hvor jeg bare kunne slikke løs ja tak og igang gik vi

Først cowgirl og senere missionær og afsluttede med at komme på bee 

Bagefter massager de lidt mere og tilbød noget vand eller cola 

Okay da jeg havde regnet med det blev super men hold nu op de sprang alt hvad jeg havde forventet, for en time i deres fantastiske selskab kom jeg af med 2000kr fik først prisen og vide da jeg kom der ned men de penge synes jeg bestemt er givet godt ud 

Pigerne 10/10

Stedet 9/10

Gentagelse 100/10

Beklager men kom afsted hvis jeg ikke har sagt det de er fantastisk hver for sig og endnu bedre sammen har aldrig prøvet noget lignende ;)

Pas godt på dem de fortjener det :):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...