Hop til indhold
Dr.klam

Malle,dejlig massage og fransk uden.

Recommended Posts

Var rasende liderlig for et stykke tid siden og havde set mig lidt lun på Malle,havde skrevet lidt frem og tilbage med hende og vi havde aftalt en tid hvor jeg kunne "Komme".

Mødte op til tiden,velsoigneret og lige frisk fra badet,blev mødt af en storsmilende og tydeligvis sladdervorn Malle,som ser super dejlig ud,måske ikke hårdt pumpet sili bomb bomb men skønne kvindelige former.

Efter at have smidt klunset lå jeg nu nøgen på bore platformen og var klar til kamp,jeg havde bestilt den store pakke og håbede det ville blive så dejligt som jeg forventede.

Wauuuw,fra hun begyndte at massere min lægge til flagstangen endte i munden på hende var jeg i himlen,Malle praler med at hun er massør og det tror jeg på,det var bare dejligt fra start til slut.

Hun pirrer og masserer og pirrer og masserer til rumsterstangen er blå af forventning og når hun ENDELIG tager den i munden er det som at nå shangri-la,jeg er normalt ret dygtig til at holde på tapetklistret men lige her gik der ikke mange minutter, inden jeg fyldte hendes mund med sæd.

Tak skæbne en omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været på besøg hos Malle i sensommeren, og kan bekræfte ovenstående, fantastisk oplevelse. Hun er nærværende og kan virkelig sit kram, god massage og et fantastisk mundtøj på kvinden. Samtidig er hun sød, snakkende og har et behageligt væsen. Varme anbefalinger herfra =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini
Varmemester skrev, for 28 minutter siden:

Hmm.. Kan vi få et link? :)

eller et par læsebriller? :D der er da to link længere oppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
BetaMini skrev, for 6 timer siden:

eller et par læsebriller? :D der er da to link længere oppe

Jaaaa....

Det ku tænkes at brillen skal pudses ind imellem. :D Og det tyder det vidst på at dette er et a de øjeblikke. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...