Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været på besøg hos Lysa, som jeg efter nogle positive anmeldelser og kommentar havde set frem til at møde.

Lysa er en ret lille og meget spinkel pige. Hun snakker ikke specielt godt engelsk, og flere ting måtte jeg droppe, fordi hun simpelthen ikke forstod, hvad jeg mente. Bl.a. måtte jeg droppe badet, da hun efter gentagne gange stadig ikke forstod, hvad jeg mente, og jeg fik heller ikke noget at drikke, da "water" og "drink" åbenbart var uforståeligt for hende.

Hvad sex angår var det virkelig ikke fedt. Hun virker meget fraværende, kigger væk fra en og nynner stille med på musikken på hendes telefon. Hun virker bestemt ikke som en pige, der trives med at være her.

Det var et af de besøg der gør, at man umiddelbart efter tænker, at NU er jeg færdig med denne branche. Jeg fortrød virkelig, at jeg besøgte hende, og efter at have haft nogle middelmådige oplevelser hos udenlandske piger, tror jeg at jeg fremover vil holde mig til de danske piger jeg kender eller har fået gode anmeldelser. Det kan jo rent faktisk lade sig gøre at betale for sex med en pige, som i den mindste virker som om hun er tændt og virkelig har det sjovt med at knalde med sin kunde. Det var i højeste grad ikke tilfældet med Lysa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har været på besøg hos Lysa, som jeg efter nogle positive anmeldelser og kommentar havde set frem til at møde.

Lysa er en ret lille og meget spinkel pige. Hun snakker ikke specielt godt engelsk, og flere ting måtte jeg droppe, fordi hun simpelthen ikke forstod, hvad jeg mente. Bl.a. måtte jeg droppe badet, da hun efter gentagne gange stadig ikke forstod, hvad jeg mente, og jeg fik heller ikke noget at drikke, da "water" og "drink" åbenbart var uforståeligt for hende.

Hvad sex angår var det virkelig ikke fedt. Hun virker meget fraværende, kigger væk fra en og nynner stille med på musikken på hendes telefon. Hun virker bestemt ikke som en pige, der trives med at være her.

Det var et af de besøg der gør, at man umiddelbart efter tænker, at NU er jeg færdig med denne branche. Jeg fortrød virkelig, at jeg besøgte hende, og efter at have haft nogle middelmådige oplevelser hos udenlandske piger, tror jeg at jeg fremover vil holde mig til de danske piger jeg kender eller har fået gode anmeldelser. Det kan jo rent faktisk lade sig gøre at betale for sex med en pige, som i den mindste virker som om hun er tændt og virkelig har det sjovt med at knalde med sin kunde. Det var i højeste grad ikke tilfældet med Lysa.

prøv vicky, dya eller roxanna der får du alt hvad du behøver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Roxana, hvilket var godt. Vicky har jeg også rigtig meget lyst til at besøge, men jeg tror som sagt, at jeg vil nappe mig en dansk tøs næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været på besøg hos Lysa, som jeg efter nogle positive anmeldelser og kommentar havde set frem til at møde.
...
tror jeg at jeg fremover vil holde mig til de danske piger jeg kender eller har fået gode anmeldelser. 

Men hun har jo netop fået positive anmeldelser tidligere, som du skriver. Selv bed jeg mærke i, at to af dem var fra nogen der kun havde købt en hurtig omgang megafransk. Hvis det ikke er det man selv vil købe, så kan det være svært at bruge den slags anmeldelser til at vurdere en GP med henblik på ½ eller 1 time. De to andre der nævner besøg hos hende kommer ikke ind på indholdet, så tak for din anmeldelse, da den mere afspejler mine præferencer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tjaaaa med de sms jeg har fra hende idag, og alt det som er ekstra ekstra så 45 min pludselig bliver til kr.2100 så nævnte jeg machinesex/moneymachine og fik tilbage Not Really ;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 8 timer siden:

Jeg har været på besøg hos Lysa, som jeg efter nogle positive anmeldelser og kommentar havde set frem til at møde.

Lysa er en ret lille og meget spinkel pige. Hun snakker ikke specielt godt engelsk, og flere ting måtte jeg droppe, fordi hun simpelthen ikke forstod, hvad jeg mente. Bl.a. måtte jeg droppe badet, da hun efter gentagne gange stadig ikke forstod, hvad jeg mente, og jeg fik heller ikke noget at drikke, da "water" og "drink" åbenbart var uforståeligt for hende.

Hvad sex angår var det virkelig ikke fedt. Hun virker meget fraværende, kigger væk fra en og nynner stille med på musikken på hendes telefon. Hun virker bestemt ikke som en pige, der trives med at være her.

Det var et af de besøg der gør, at man umiddelbart efter tænker, at NU er jeg færdig med denne branche. Jeg fortrød virkelig, at jeg besøgte hende, og efter at have haft nogle middelmådige oplevelser hos udenlandske piger, tror jeg at jeg fremover vil holde mig til de danske piger jeg kender eller har fået gode anmeldelser. Det kan jo rent faktisk lade sig gøre at betale for sex med en pige, som i den mindste virker som om hun er tændt og virkelig har det sjovt med at knalde med sin kunde. Det var i højeste grad ikke tilfældet med Lysa.

Shame you had a bad experience :(, she was maybe only good for the quick blow then. Thanks for sharing this review, I was thinking about visiting her again but will think hard before I decide to do that.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info !! Havde ellers pumpet cyklen men det dropper jeg da nu !! Øv sorry, men de små stege er der jo ikke mange af !!

Og af en el anden grund vil /ville ikke give valuta for pengene , vi leder videre !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre også tilslutte den ikke så tilfredsstillende besøg hos Lysa. Anmeldelsen summerer meget godt min oplevelse, især fortrydelsen og følelsen af det var spild af penge. Jeg holder mig til de enkelte skønheder som har fået gode anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har været der i denne omgang, som kan fortælle om det stadig forholder sig sådan eller om det imod alt forventning skulle være blevet bedre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede en aftale med hende og er lige kommet ud af døren. Det startede ikke ligefrem perfekt, må jeg indrømme, men det blev faktisk ganske positivt. Skriver en anmeldelse senere i aften eller i morgen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...