Hop til indhold
jonasn

Gabbi - GFE with a Delicious Model WAU

Recommended Posts

De herre efter en meget positiv anmeldelse af Gabbi herinde, måtte jeg bare en tur afsted, og wau blev ikke skuffet.

link: https://annoncelight.dk/showad/213128

Hun svarede hurtigt og tid og sted blev aftalt på et kendt centralt hotel i København City, hvor man skulle bruge nøglekort for at komme op med elevatoren, men hun hentede mig i lobbyen. Det var lidt underligt at så der og vente, men så gik døren op og denne smukke, søde pige kommer ud og, vi køre op. Faktisk ret fedt at blive hentet af hende.

Gabbis billeder er 100% ægte, det er hende og alder passer meget godt med de 20-21 år. Lækker fast krop og stram fisse.

Hun virker lidt genert og fniser lidt og det er vildt sødt, med lad dig ikke narre hun er vild i sengen WAU.

Jeg havde 45 min til 2.000 kr. med dybe kys, vådt lækkert blow uden og sex med kondom. Gabbi virkede ægte liderlig og for pokken den tøs kan kyse og sutte.

Eneste minus er hun er dyr min 30 min for 1500,- men hun er hver en krone værd - pas godt på hende og skynd jer hun har sidste dag i dag torsdag.

JA, det er dyrt, men hvis økonomien var til det, tog jeg meget gerne en tur til. Jeg gik meget glad derfra. Sikken en pige WAU

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at hotelkonceptet er ret frækt. Jeg måtte også afsted til andet besøg hos Gabbi og det var endnu bedre end første gang. Hun fortalte at hun måske kommer tilbage i oktober

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilke billede passer bedst på hende, kan se hun har lidt mørkt hår på det ene og lyst hår på nogen af de andre billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er oprindelig mørkhårdet, men farvet lys / blond og det er pisse frækt med langt lyst hår i min bog

Jeg syned hun er super perfekt og alle pengen værd WAU

Del dette indlæg


Link til indlæg
pallehansen skrev, for 19 timer siden:

Jeg er enig i at hotelkonceptet er ret frækt. Jeg måtte også afsted til andet besøg hos Gabbi og det var endnu bedre end første gang. Hun fortalte at hun måske kommer tilbage i oktober

Yeps det PH hun fortalte også mig at hunnok kommer tilbage, i oktober, så kan sparegrisen lige nå at blive fyldt op :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonasn skrev, den 23/9/2016 at 09:21:

Yeps det PH hun fortalte også mig at hunnok kommer tilbage, i oktober, så kan sparegrisen lige nå at blive fyldt op :-)

Tror stadig hun er i landt hvis det skulle have de herres interesse? i hvertfald nogle dage endnu

Som sagt jeg kunne godt en tur mere for sikke et Tivoli for os mænd WAU - jeg er fan!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonasn skrev, for 18 minutter siden:

Tror stadig hun er i landt hvis det skulle have de herres interesse? i hvertfald nogle dage endnu

Som sagt jeg kunne godt en tur mere for sikke et Tivoli for os mænd WAU - jeg er fan!

Hen over weekenden var det kun "fun" og BJ - nul sex - til lidt lavere pris for max ½ time. Der skrev hun, at hun blev til mandag. Men nu tager annoncen ikke forbehold for menuen? Hvis hun også er her i morgen så bliver det snart ren Frank Sinatra, ligesom nogle andre GP'er, der i ugevis skriver "last days" eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 14 minutter siden:

Hen over weekenden var det kun "fun" og BJ - nul sex - til lidt lavere pris for max ½ time. Der skrev hun, at hun blev til mandag. Men nu tager annoncen ikke forbehold for menuen? Hvis hun også er her i morgen så bliver det snart ren Frank Sinatra, ligesom nogle andre GP'er, der i ugevis skriver "last days" eller lignende.

Det fordi hun var tæt på sin periode og derfor ingen sex - fik jeg af vide. Jeg ville på baggrund af anmeldelserne have besøgt hende, men jeg må vente til næste gang denne skønhed kommer på besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JuliusKBH skrev, for 36 minutter siden:

Det fordi hun var tæt på sin periode og derfor ingen sex - fik jeg af vide. Jeg ville på baggrund af anmeldelserne have besøgt hende, men jeg må vente til næste gang denne skønhed kommer på besøg. 

Det kan jeg godt forstå, besøget hende selv efter gode anmeldeler og jeg blev ikke skuffet, sikken en sild :-) jeg render stadig rundt med et fjollet smil... og det er mange dage siden nu :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonasn skrev, for 25 minutter siden:

Det kan jeg godt forstå, besøget hende selv efter gode anmeldeler og jeg blev ikke skuffet, sikken en sild :-) jeg render stadig rundt med et fjollet smil... og det er mange dage siden nu :-)

 

Jamen altså for pokker, hun må have en f**** af guld - hun står på to-do listen. Jeg efterhånden kun en top 2 liste hvor Leticia og Sol, ligger hhv nr 1 og 2. Mon ikke denne skønhed kan fuldføre min top3. Come back soooooon <3 lol 

Redigeret af JuliusKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bekræfte at pigen er ganske køn.....naboens datteragtig.....men hvis man som jeg ikke tænder på lugten af sure sildekasser er det nok ikke et suverænt valg....læs kedelig fisselugt....øv bøv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrismic skrev, 1 time siden:

Kan bekræfte at pigen er ganske køn.....naboens datteragtig.....men hvis man som jeg ikke tænder på lugten af sure sildekasser er det nok ikke et suverænt valg....læs kedelig fisselugt....øv bøv...

Måske ramte du hende lige ved begyndende mens?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nope....det er vist desværre et generelt problem hos hende...tænker det er det klassiske problem med forkert pH værdi...havde en kæreste en gang med det samme issue..og det er i min verden en total potenskiller.....men selvfølgelig ikke noget de kan gøre for andet en forsøge sig med de gamle husråd om at bruge A38 og lignende....

Del dette indlæg


Link til indlæg
JuliusKBH skrev, den 9/26/2016 at 17:31:

Jamen altså for pokker, hun må have en f**** af guld - hun står på to-do listen. Jeg efterhånden kun en top 2 liste hvor Leticia og Sol, ligger hhv nr 1 og 2. Mon ikke denne skønhed kan fuldføre min top3. Come back soooooon <3 lol 

Jeg besøgt hende på sidste dag hun skulle afsted og må indrømme at hun var en god oplevelse. Hun er virkelig smuk og snaksaglig. Jeg bestilte en time med hende og gik 30 min over fordi vi havde der sjovt og ret vild sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pallehansen skrev, for 48 minutter siden:

Hun er tilbage i morgen :-)

 

pallehansen skrev, for 48 minutter siden:

Hun er tilbage i morgen :-)

Nemlig og hun skal besøges - er booket :-) julen kom tidligt i år

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...