Hop til indhold

Recommended Posts

Var forleden efter min tur hos Anns wellness, blevet uforløst liderlig og sad nu i min øse og tænkte som en gal. Kom i tanke om Nee og tænkte det var en mulighed, så uden tidsbestilling tog jeg chancen og tænkte er det ikke Nee er det Bee, so whats to loose. Blev lukket ind af skulle det vise sig Rose, me like:-) så tænkte hende bliver det, bestilte en times massage og et blowjob til afslutning. Oftest er massagen på de mere bordel-prægede klinikker, lidt af en parodi, men ikke her, den var hård og systematisk og faktisk rigtig god, men uden smutture, nu havde jeg jo også bestilt og betalt. "Vend dig om" lidt massage på overkrop og arme, så ned til fødder og læge og pludselig begyndte hun bare på et rigtigt lækkert blow, hun suttede den som var det en sodavandsis på en varm sommerdag, hold kæft det var godt, klart det bedste blow jeg har fået af en Thai ever og hun gav sig virkelig god tid. I øvrigt har hun nogle sindsyg lækre bryster med dejligt store areola.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er lækker, og selvom brysterne er hjulpet på vej, så virker de naturlige med areolaer (der lærte jeg et nyt ord) der passer til størrelsen på brystet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, 1 time siden:

Dejligt billede. Pigen ser naturlig ud. Billedet virker ikke retoucheret. Også af den grund kunne jeg have lyst til at besøge hende.

Hun ser lige nøjagtigt sådan ud:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...