Hop til indhold
El Pipo Gigante

Nyborg thaimassage

Recommended Posts

Hej kollegaer

Jeg opholder mig pt i Nyborg,har fået lidt bøvl med mit gamle slidte kadaver, så har brug for en GOD omgang massage..Har efter lidt søgen fundethttp://www.nyborgthaimassage.dk nogen der ved noget omkring kvaliteten på massagen er værd at kigge ind og prøve, eller om  jeg skal til Odense/Svendborg for at blive rette op?? Og om det er et grønt eller rødt sted??

mvh El Pipo

 

Redigeret af El Pipo Gigante

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Har selv kun lige været inde og snakke med ejeren, hende på billedet på hjemmesiden,  jo man kan få fuld pakke der .

Men kvaliteten af det kender jeg ikke,  det ville ellers passe mig fint hvis det var et godt sted :) .

har læst lidt om det herinde men det var ikke så fine oplevelser , men det kan jo være blevet bedre.

 

VH 

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

El Pipo - som svar på dit spørgsmål under "anmeldelser", så er der ingen tvivl om, at de 600 kr. er for massage/HJ. 

Så langt så godt! :) Jeg har selv været forbi nogle gange og som andre tidligere har beskrevet, er hun ganske sød - og har dejlige bryster.... MEN - generelt er hverken massagen eller HJ noget at skrive hjem om. Det er en lidt tilfældig og slatten massage og HJ skal bare overståes i en fart! Har du mulighed for at tage til Odense, får du væsentlig bedre kvalitet for samme prisniveau. 

 

Redigeret af sbrice
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...