Hop til indhold
Livsnyder69

Holstebro el omegn

Recommended Posts

Er et par dage på Hotel i Holstebro. Travbladet tilbyder en del mørke kvinder og en del døgnåbnede steder og det er erfaringsmæssigt ret dårlige tegn. Hvem kan I anbefale ?? 

Alder 18-45, gerne kys evt thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, 1 time siden:

Er et par dage på Hotel i Holstebro. Travbladet tilbyder en del mørke kvinder og en del døgnåbnede steder og det er erfaringsmæssigt ret dårlige tegn. Hvem kan I anbefale ?? 

Alder 18-45, gerne kys evt thai

Velkommen til den forkerte by :D 

Altså kig i thai listen, der er et par gode steder i Holstebro og Struer, hvis det er thai. 

Så er der Haderup pigerne, Svalereden. 

Ellers er vi nok ude i at du på dagen skal søge på Annoncelight eller eb. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Celina er en rigtig sød service-minded GP. Hun er ikke af de mindste (vurder selv ud fra hendes foto), men jeg besøger hende gerne igen.

Ha' en dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
just4lovr skrev, for 43 minutter siden:

jeg ved ikke så meget om holstebro egnen men kan se i har besøg af SUPERHOT SARA hun lever fuld op til hvad hun skriver da hun var i Esbjerg var det en af de bedste i byen synes jeg.

https://www.eroguide.dk/profile/SUPERHOT+SARA

så for mit vedkommende vil jeg anbefale hende til dig vær god ved hende

Er det hende på billederne ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er hende på billede desværer er det en for lang tur for mig og jeg er også ved at spare op til novemper hvor jeg vil forkæle mig selv på grund af fødselsdag men hvis der ikke var så langt ville jeg tage derhen så du vidste nyde hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...