Hop til indhold
Pjovert

Ny pige hos Alinya i Vejle

Recommended Posts

FAKE anmeldelse - se venligst bort fra Pjoverts skriverier

Tilbage i Vejle, og selvfølgelig en tur til Vesterbrogade 29c, og en go gang massage, Jeg blev taget imod af ejeren, hun spurgte om jeg ikke skulle prøve hendes nye pige som startede for et par dage siden, og hvad ser jeg,,,,, en smuk ung pige på omkring 25 , langt hår, relativ høj, et rigtig sødt smil, men virker lidt stille.

Men selvfølgelig skulle det prøves, og jeg bestilte en times massage og body to body,  og wow,. Det var godt, hun taler udmærket engelsk, og er så naturlig og rar, det virker ikke påtaget som det ofte gør, jeg fik beskyttertrang, og lyst til at gifte mig, hun er go til at give massage, ikke specielt hård massage, men mere blødt og meget sensuelt , en smuk ung og naturlig krop, og hun gir sig go tid med kunden i centrum, og bedst af alt det virker helt naturligt, man glemmer lidt, jeg rent faktisk har givet penge for det, faktisk lidt af en kæresteoplevelse.

Jeg vendte mig om efter ca. en halv time, og Pee spurgte, what do you want, og jeg spurgte, what Can i get, hun svarer, everything, med et smil, jeg vælger body to body med hj som afslutning,, og det var godt, en smuk ung pige glider rundt på en, lange slanke ben en sød, indbydende numse og den skønneste lille mis, et håndjob til UG, stille bevægelser og igen, jeg må fremhæve det, det kunne ligeså godt ha været hjemme hos mig, så naturligt og frækt på en ( ren) måde, ikke noget med hurtige og hårde bevægelser, blidt og nænsomt, en frydefuld udløsning.

 næste gang vil jeg ha det hele, for der bliver en næste gang, og jeg tænker faktisk på at tá en lille gave med til hende næste gang, jeg er forelsket, gammel gris men forelsket

pjovert

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

FAKE anmeldelse - se venligst bort fra Pjoverts/Mike45s skriverier

Hej Pjovert

Det kan jeg tilslutte mig hun er utrolig sød og naturlig man kan godt se hun har fået et barn men det glemmer man når man er sammen min krop er jo heller ikke perfekt kun næsten ;-)

jeg kan fortælle at sexen er til UG hun er dog lidt genert da hun lige er startet i denne branche skal lige påpege at hun er der helt af egen lyst og det kan mærkes hun kan lide det og så samtidig tjene lidt lommepenge fint for mig 

så de varmeste anbefalinger hvis man kan lide en ung uskyldig pige. Vil man hellere have en mere erfaren drillepind så prøv wii

Redigeret af Extinguisher
FAKE anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...