Hop til indhold
denkræsne

San Roque/ La Linea Spanien

Recommended Posts

Jeg var i La Linea i Spanien med noget familie. 
Jeg havde en aften for mig selv og var godt trængene. Jeg gik en tur i byen ca kl 23 og kiggede desperat efter piger til salg. Uden held.
Derfor gik jeg ind i en taxa og sagde putas , sex, strip tease,, girls. Efter lidt tid lod det til han forstod mig og sagde Fontana. 
Hans engelsk var lige så dårligt om mit spanske.
Jeg spurgte hvor lang tid og forstod på ham det ville tage 7 min.
Efter vi havde kørt 10 min og jeg var kommet en del væk fra byen spurgte jeg hvad der skete og pegede på uret. Han sagde moment. 
Efter ca 12-13 min kom vi så til hotel Fontana. Der var et billede udenfor af en pige men havde ingen ide om det var luder, strip eller noget tredje. Jeg er ikke særligt erfaren med købesex. Jeg blev sat af i parkeringskælderen hvor der ikke var nogen tegn på piger.
Jeg gik over til det eneste sted hvor der stod en. Han sagde bare 10 euro inkl drink. Jeg betalte og gik op. Jeg fandt baren hvor der var mindst 10-15 billigt udseende piger i syne, dog ingen der umiddelbart tiltaler mig, mange kunstige og og buttede. Jeg bestiller drinken og venter lidt på den uden der sker noget. 
Lige efter jeg har fået drinken dukker der dog en ret flot latina frem og siger hej holder om mig. Efter lidt sniksnak siger hun 50 euro for 30 min. Jeg spørger for at være sikker om det inkluerer sex. Hun griner og siger ja. 

Vi finder værelset og hun vasker først min pik og derefter egen mis i et bidet.
Sexen er ok og afslutningen er i top. Hun rider mig akrobatisk/gymnastisk og med stor energi. Så vildt jeg på et tidspunkt er bange for pikken skal give et lille knæk. Men det går super og jeg kommer i fissen(i kondom). Noget som ellers ikke er lykkedes for mig i årevis.

Fontana ligger omkring byen San Roque og kan anbefales:)

Hun sagde hun var 24 og fra Argentina hvilket godt kan passe. Hun sagde hun bedst kunne lide nordeuropærere og asiater. Hun sagde Spanierne var klamme og havde en mærkelig smag i kvinder.
 

Redigeret af denkræsne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...