Hop til indhold
denunge

Heng Heng Thai Massage- Vejle

Recommended Posts

Var forbi dette nye sted.

www.vejlethaimassage.dk

Nemt at finde, nemt at parkere.

Havde bestilt tid i forvejen efter den annonce der var på annoncelight, så gik ud fra at der kun var Ten.

Nå, det fandt jeg så hurtigt ud af, da jeg var kommet på briksen og pigen kom ind... Det var en der her Nan eller noget lign. I hvert fald ikke Ten (har været ved hende før i andre byer).

Massagen gik i gang. Eller hvad man nu skal kalde det. Det var var vel 20 minutters strejf op og ned af benene og så lige et strejf op ad ryggen, og så tilbage til benene igen. For øvrigt uden nogen pirring af betydning. Nå, herefter fulgte der så et par minutters massage af overkroppen inden at der var aftørring med 2 stykker køkkenrulle! 2 stykker var åbenbart nok til at tørre hele bagsiden af - eller noget...

Vend rundt og så blev der ellers gået til markronerne - direkte berøring med det samme og tilbud om mere. 600 HJ, 800 BJ og 1000 FP. Der blev foretaget et valg og straks gik denne behandling så igang.

Efter det ønskede resultat, blev der lige tørret lidt mere af med køkkenrulle og så var vi ellers færdige. Tilbage i bilen efter 35 minutter - til de normale 60 minutters priser.

Briksen var dejlig bred - men der blev IKKE skiftet håndklæde efter at jeg var færdig. Der blev lige rettet lidt, så det så fint ud igen...

Så ikke nok med ringe aftørring med køkkenrulle - så blev håndklædet altså heller ikke skiftet. Gad vide hvor mange andres olie at jeg lå og svømmede rundt i - eller ej, det vil jeg faktisk ikke...

 

Så ikke skyggen af Ten - så måske er hun der ikke - måske bruger klinikken hendes navn til at trække kunder til, og så yde pisseringe service.

Kunne jeg direkte have spurgt efter Ten? Ja det kunne jeg vel - men når det nu var hende og kun hende at der blev annonceret med på Annoncelight, gik jeg ud fra at det var en selvfølge. Og er også ret sikker på at det var hende at jeg snakkede med i telefonen, da jeg bestilte tid.

 

Gentagelsesfare? Nae - så skal det i hvert fald med 100% garanti være med Ten - og så håbe på at hun er mere interesseret i rengøring end hendes kollega...

Redigeret af denunge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv været der og havde bestilt tid ned ten. 

Kommer ind på briksen og får 10 min ligegyldig massage af benene hvorefter hun piller og spørger om massage here. Jeg tænker det var hurtigt men ja så kunne jeg få massage resten af tiden bagefter.

Fik et totalt trist hj hvor jeg bare skulle gøres færdig med speed. Bagefter tog hun sine ting og sagde im done.... wtf.  Fra jeg gik ind og til jeg sad i min bil igen var der gået 22 min :evil:

Nu har jeg så oplevet ten 2 gange. Første gang lå hun og græd det meste af tiden og denne gang var jeg bare en klump kød der skulle igennem systemet hurtigst muligt.

 

Ten sagde bye See you next time med et smil. Jeg sagde nej tak og fortalte hvor dårlig service hun ydede når jeg betalte for en time massage plus hj for 700 og var ude af døren efter 22 .

 

Jeg gik vredt derfra.

 

Hold jer fra dette sted. 

Skulle der gives stjerner så er det et fedt 0 med pil ned 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det billede kan jeg slet ikke kende. Jeg var der for et par uger siden, og havde specifikt bestilt tid hos Ten, og det var mindst lige så godt som i gamle dage. Rigtig god hård massage, og så vare hun horny som aldrig før til sidst. Ingen snyd med tid eller lign.

Jeg tror ikke der er Ten nogle af Jer har besøgt, og det er ærgerligt at der angiveligt er så stor forskel på Ten, og hendes ansat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ten fra tidligere besøg i Fredericia så jo det var hende. Desuden er hun også den eneste der snakker lidt dansk på klinikken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har os besøgt Ten et utal af gange, helt fra hun var i Århus og til nu i Vejle. Og har altid fået en fantastisk behandling, os selv da hun hade det svært. Mit indtryk er næsten det er noget af det bedste nu efter hun er kommet til Vejle igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...