Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var på ferie i Istanbul i sidste uge sammen med to andre venner og kom hjem for to dage siden. Vores tur var planlagt som en hygge tur og ingen af os havde tænkt os at vi skulle finde en kvinde i den uge, men nogle gange kommer man ud i problemer som skaber vejen for noget godt senere hen hahah. 

Det var en torsdag aften, hvor vi på hotel værelset kom op og skændes helt vildt over nogle latterlige ting. Tingende udviklide sig så meget at jeg valgte at tage ud for at går mig en tur i istsndbuls gader. Det var omkring kl 19 på det tidspunkt. Imens jeg gik lå jeg mærke til nogle meget smukke ting ved istandbul og kom steder det var sådan ret spontant at jeg drejede til højre eller venstre på gaden. Men så kom jeg til en vandpibe café og der var kun mænd, men en smuk turkisk kvinde i baren. ( det skal lige siges at jeg selv er fra Mellemøsten og derfor kunne de ikke se jeg var fra udlandet ) nå men gik ind i caféen og fik mig sæt tæt på vinduet indefra. Der kommer den smukke kvinde hende til mig og spørger hvad jeg skal have på tyrkisk. Fortæller hende at jeg ikke er tyrker, men araber og bor i Danmark på engelsk. Ohh a arab man from Danmark thats its a good mix smiler hun. 

For bestilt en vandpibe og drikker min tee og tænker over hvad der gik galt mellem mine venner. 

Da jeg skal til at smutte kommer kvinden igen og spørger mig om jeg er selv i istsndbul og siger at mine venner er på hotellet. Hun for at vide at vi er skændes og derfor jeg sidder selv. 

Hun siger at hun ved hvad der kan får mig til at blive glad igen. 

Jeg kigger på hende og siger hvad skulle det være haha. 

Hun siger at det på det seneste er sket en stor flygtninge strøm fra Syrien og begynder at snakke om konflikten ( jeg tænker ikke det Pis nu med alt det politik ) hvor hun så siger at nogle er de piger er så smuk og kan arabisk og har valgt at arbejdes hos os. 

Hvad skal de lave når de ikke snakker sammen sprog som kunderne her? Spørg jeg. Hm de skal gøre dig glad igeg siger hun. 

Hun spøger efter mine ønsker og hvordan pigen skal være. 

Derefter siger hun jeg har lige det du skal bruge og skulle vente lidt. 15 min efter kommer den smukke syrier hen til mig som var hun en kopi af mine beskrivelser. 

Jeg selv er 24 år 

Hun var 22 år arabisk så vi snakkede arabisk. 

Langt krøllede hår og Ca.  170cm høj og tynd. Hendes bryster var størrelse B 

Den tyriske kvinde sagde at hun var min date og at hvis vi ikke ender oppe på værelset så skulle vi være går til sit og jeg betaler kun for vandpiben. 

Jeg fik snakket med den arabiske pige og hun var meget livlig hvilken var vigtigt for mig for hun lod ikke som en der var presset til det. ( korter samtalen ) 

Jeg spurgte hende til sidst om hvad hun synes om det. Hun svar at i starten gjord hun det fordi der ingen penge var at skuffe og det var meget svært for hende, men med tiden er hun blevet glad for det fordi hun ved hvad der gøre en mand glad og det giver også gode penge sagde hun ligeud og direkte til mig. 

Hun sagde hvis du vil have sex en time så vil det koste 450 lira og for det kunne jeg for almindelige sex og blowjob med gummi i en time. 

Sagde til hende at sådan skulle det ikke være. Jeg vil have sex med dig som var du min kæreste og det vil sige at jeg vil kysse, ligge i 69 og komme mindst to gange og blowjob uden kondom. 

Haha griner hun oh siger at alle mænd siger de vil have sex en time og ender med at betale penge for 10 min haha. 

Men det en lange samtale og vil ikke snakke mere om den. 

Hun stod op og jeg skulle med hende bag baren og der var der en trappe op på første sal. Her snakkede jeg med den tyriske kvinde og sagde at vi begge to skulle tage et bad sammen. Det gjorde vi og da jeg kom ind på værelset sammen med den arabiske pige var den tyriske kvinde igang med at gøre værelset rent og fortæller mig at den pik vil hun også gerne havde smagt på ( hun var vidst omkring de 35-40 år ) 

Nå men hun gik ud og vi begyndte at kysse og hvor vores hænder stille og roligt begynde at stimulere hinanden. Jeg kunne mærke hun blev våd og vi lå os i 69eren. Efter 10 min kom jeg i hendes mund hvor hun spytter ud. 

Hun siger at jeg kom før jeg nåede at kneppe og grine lidt. Jeg fortæbler hende at jeg slet ikke er færdig. 

Anden runde starter det samme sted. 

Jeg beder hende om at står på alle fire og tage hende bagfra imens har jeg fat i hendes langt krøllede hår. Det var så skønt og ingen skrig eller noget men kunne mærke at hun nød det. Så til missioner hvor vi fik øje kontakt under det hele og kyssede engang i mellem jeg løftede hende op og fik hende til at ride. Det blev hurtigere og vildere for hvert minut. Så tilbage i missioneren hvor hun til sidst kom. Jeg træk mig ud og fik til sidst et blowjob hvor jeg igen kom i hendes mund og hun spyttede ud. 

Dejlige spontant oplevelse tænkte jeg. Fik et bad med hende efter og vi snakkede lidt hvor jeg bare havde lyst igen, men velvære nød til at går igen. Jeg havde været der Ca. 3 timer derinde. 

Hilste på hende og gik min vej, hvor jeg støder ind på den tyriske kvinde og hun siger at vi ses imorgen og sagde at jeg skulle tage mine venner med. 

 

Kom på hotellet og vennerne vil ikke tro på min historie så vi tog dernede næste dag. Mine venner for en hver og jeg spørg efter hende fra igår, men hun var sammen med en rig mand på et hotel værelse mit i istsndbul sagde hun og at der ikke var flere piger den dag. Jeg var nu godt liderlige og spurgte hende om hun ikke var gjord det også og sagde sådan er regler at jeg ikke må. Nå tænkte jeg at det sku bare nederd for mig, Ca.  10 min efter sagde hun går ind på det toilet og jeg kommer efter. Jeg gik derind og hun kom også. 

Hun siger hun igen kondom har og derfor giver hun kun blowjob for 100 lira jeg sagde at hvis det kun var blowjob giver jeg ikke mere end 50. Vi endte på 100 alligevel fordi jeg var så liderlige haha. 

Hun suttede på i ca. 10 min før jeg kom i hendes mund og hun spyttede ud. 

Mine to venner var så glad og overrasket over at det var lykkes sådan spontant. Min to andre venner er en etnisk dansker og en tyrker de begge to fik en araber og min danske ven var den der allermest var glad for hans oplevelse. 

Vi snakker om det samme tur igen til december hahah 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Fed fortælling - skønt

hvor meget er en lira?

tror du man skal være arabisk afstamning for at være heldig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...