Hop til indhold
M36Od

Gennemtænkt :)

Recommended Posts

Det er virkelig flot man kan se "Chat" tabben når man IKKE er logget ind. ? Og så modtager en fejlbesked når man trykker på den...

Hvem har i dog sat til at bygge denne "Pengemaskine" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hejsa!

Jeg er fhv. nytilkommen udvikler på Eroguide.dk og har udviklet det nye annoncesystem. Pt. er jeg ved at opbygge en større liste over alle de udfordringer som brugerne måtte have - overalt på Eroguide.dk. Nogle af dem er vi måske gjort opmærksomme på før, men ikke alle er lige blevet skrevet ned. 

Jeg skal se hvad jeg kan gøre for enten at skjule tab'en eller evt. gøre det muligt at få adgang til den uden login. Hvad der lige skal gøres, skal jeg lige vende med resten af holdet. Jeg skal nok rapportere tilbage så snart vi har besluttet noget.

Selvfølgelig ønsker vi at tjene penge, men vi ønsker altså også at gøre Eroguide.dk til en god oplevelse for brugerne. Det bliver det løbende i øjeblikket, hvor jeg konstant sidder og laver ændringer og retter fejl, som primært er rapporteret af brugerne.

Så bliv endelig ved med at rapportere omkr. de udfordringer du oplever på sitet, så vi kan få dem alle fanget.

Mvh. Maya
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Det har nok ikke lige så høj prioritet i øjeblikket, da det ikke gøre sitet helt ubrugeligt. Andre ting har derfor større opmærksomhed. Men nu er det altså på listen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...