Hop til indhold
Oldtimer

B2B i Københavnsområdet?

Recommended Posts

Hej brødre.

Jeg kunne godt trænge til en B2B med efterfølgende FP. Er der nogen, der kan anbefale en lille dejlig sag, der er serviceminded også over for nye kunder? Har ikke lyst til spillet med at komme to - tre gange, hvor det bygger op over topløs, nøgen, HJ og FP. Helst bare B2B og FP første gang.

Den ømme OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 3 timer siden:

Hej brødre.

Jeg kunne godt trænge til en B2B med efterfølgende FP. Er der nogen, der kan anbefale en lille dejlig sag, der er serviceminded også over for nye kunder? Har ikke lyst til spillet med at komme to - tre gange, hvor det bygger op over topløs, nøgen, HJ og FP. Helst bare B2B og FP første gang.

Den ømme OT

http://www.gamraimassage.dk/

Det plejer de her at have de rigtige piger til. - Bestil B2B fra starten, - så er pigen nøgen fra starten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den ‎20‎-‎09‎-‎2016 at 16:04:

http://www.gamraimassage.dk/

Det plejer de her at have de rigtige piger til. - Bestil B2B fra starten, - så er pigen nøgen fra starten.

Har  du lyst til at fortælle,  hvad du plejer at betale for én time med fuld pakke (hvis du har prøvet den cocktail)? ... Jeg var forbi for et års tid siden og fik oplyst 1800 kr., hvilket er 300 over "vejledende udsalgspris" og 5-600 kr. over de mere prisbevidste steder - så jeg skred igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 3 minutter siden:

Har  du lyst til at fortælle,  hvad du plejer at betale for én time med fuld pakke (hvis du har prøvet den cocktail)? ... Jeg var forbi for et års tid siden og fik oplyst 1800 kr., hvilket er 300 over "vejledende udsalgspris" og 5-600 kr. over de mere prisbevidste steder - så jeg skred igen!

"vejledende udsalgspris" ...  er det B2Bkonjunkturinstituttet der har sat den vejledning? Jeg har læst deres rapport og de siger også at prisen kan tillades variere med kvaliteten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 20/9/2016 at 12:47:

Hej brødre.

Jeg kunne godt trænge til en B2B med efterfølgende FP. Er der nogen, der kan anbefale en lille dejlig sag, der er serviceminded også over for nye kunder? Har ikke lyst til spillet med at komme to - tre gange, hvor det bygger op over topløs, nøgen, HJ og FP. Helst bare B2B og FP første gang.

Den ømme OT

http://www.gamraimassage.dk/

Det plejer de her at have de rigtige piger til. - Bestil B2B fra starten, - så er pigen nøgen fra starten.

Som jeg husker det: Startende med B2B 900 kr, - dertil under forløbet tillagt 500-600 kr. - Altså 1500 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...