Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos smukke Laura i Vejle i går. Når man bliver forelsket ved første øjekast så er man ikke i tvivl om at det bliver godt. Så da Laura kom ind i hyggerummet blev jeg meget overrasket over hvor flot en pige hun er. Starter med kys fransk dansk i forskellige stillinger det var bare en super skøn oplevelse. Hun er meget sød nem at snakke med. Helt sikker jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Ja, smukke Laura er en af dem der virkelig er værd at besøge. Hun har tidligere huseret i Ålborg og der havde jeg flere omgange med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landmanden skrev, den 20/9/2016 at 07:49:

Var på besøg hos smukke Laura i Vejle i går. Når man bliver forelsket ved første øjekast så er man ikke i tvivl om at det bliver godt. Så da Laura kom ind i hyggerummet blev jeg meget overrasket over hvor flot en pige hun er. Starter med kys fransk dansk i forskellige stillinger det var bare en super skøn oplevelse. Hun er meget sød nem at snakke med. Helt sikker jeg kommer igen.

Kan du fortælle lidt mere om hvordan hun ser ud? 

Dansk eller asiatisk? ....Har hørt begge dele her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg har også hende. Sød kvinde. Dog skuffet over at billederne og virkelighed ikke stemmer overens. Træls at selv danske kvinder snyder med deres billeder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nysgerrig38 skrev, for 13 timer siden:

Hej. Jeg har også hende. Sød kvinde. Dog skuffet over at billederne og virkelighed ikke stemmer overens. Træls at selv danske kvinder snyder med deres billeder 

Hvordan stemmer billeder og virkelighed ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes billederne giver indtryk af en kvinde på Max 30 og jeg vil skyde hende til at være omkring 40. En sød kvinde men jeg var nok ikke taget derhen hvis hun havde brugt originale billeder. Men der er vi heldigvis så forskellige i hvad man falder for så der er sikkert mange hvor hun lige er sagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også været forbi hende  vil tro hun er 40 år men når det er sagt synes jeg hun var meget pæn og lækker nem at snakke med 

rent og pænt sted meget hyggeligt 

super sex  8 ud af 10

sted         10 ud af 10

pige.         8 ud af  10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig .... Laura er ganske okay-smuk; men om hun i alle de byer (pt. Vejle, Odense, Aarhus m.m.), hvor hun pt. er `tilgængelig; er byens smukkeste, må da kæve et enormt forarbejde for Laura forinden; i min optik kan Laura ikke gøre sig fortjent til en sådan titel, uden at kende sine konkurrenter; sådan er det. 

Jeg ved reelt hvad jeg taler om, idet jeg vel omtrent 15 gange har tilbragt en super samstund med Laura; dels Vejle, Odense, samt Aarhus; fint nok - og vi oplever jo tit fake photos, og at Laura endvidere benævner sig selv som en slags sexguinde; vil jeg være op til Jer andre, at gisne på .....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, den 12. februar 2017 at 20:29:

Laura er ganske simpel en stjerne. På en skala fra 1 - 10 fortjener hun et 11 tal.

Laura er bare fantastisk

Var på besøg hos smukke Laura i mandags, hvor hun oplyste, at hun holder. Fuld forståelse herfra og tusind tak for mange dejlige timer sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt. 

Med sådan en krop og navn så ville Laura også blive en sikker succes øst for Storebælt.

Håber hun får masser af kontanter på kontoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...