Hop til indhold
Mand34Horsens

Nina Thaimassage

Recommended Posts

Jeg havde en rigtig dårlig oplevelse ved Nina Thaimassage i Århus.

Jeg er kommet der engang hver 1 år ca. fordi de gav anal pirring før i tiden, det er nu stoppet. 

Jeg fik en meget dårlig massage af en ca 50 årige thai pige, ikke Nina, det var pinlig dårlig - Jeg har igennem min tid nok prøvet +50 af de her og jeg var meget tæt på at stoppe det før tid og sige tak for i dag, men tænkte at det var mindre pinligt for os begge bare at holde ud - Ord kan ikke beskrive hvor dårlig den her massage var.

Bestilte afslutning før jeg massagen gik i gang, jeg lukkede øjnede og forstillede mig jeg var langt langt væk, for pigen havde ingen ide om hvordan man skulle håndtere en pik.

Men kort sagt jeg har haft mit sidste besøg der og kan ikke anbefale det til nogen.

Betalte 600,- hvis en midt i det hele havde stoppet det og sagt hvis du betale 500,- kan du gå nu havde jeg taget imod tilbuddet.

Forstå mig ret pigen var flink nok og vi havde en ok kemi, det var bare dårlig, så ubeskrivelige dårlig. 

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist at høre at du havde en dårlig oplevelse hos Nina, jeg tror også at jeg har mødt den dame du omtaler...bestem ikke noget " at skrive hjem om". Men jeg kan fortælle dig at jeg havde en fremragende oplevelse med Nina for 1 måneds tid siden.  Ophidsende massage, analpirring, hvor hun var nøgen (fik også lov til at slikke hendes lækre fisse). Alt i alt en rigtig lækker omgang for 600,-. Har også flere gange fået fp for 800 med hende. 

 

Redigeret af Onkel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...