Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Teknisk set ser billederne ægte ud, men hvor de er taget er lidt svært at sige, og om pigen på billederne er den pige du vil møde er et helt andet spørgsmål, som jeg ikke kan svare på.

Redigeret af Gæst

Skrevet
  • Author

Har skrevet med hende. Hun skriver hun er real. Kan man tillade sig at spørger om de kan sende et billede for at bekræfte? Eller er det unormalt?

Skrevet

Det er helt normalt at pigerne skriver at de er real, men det er langt fra nogen garanti for at pigen på billederne er pigen du vil møde.Ofte ser du i annoncer hvor der bruges billeder af Amerikanske eller tyske softcore modeller, at de skriver at de er real eller 100% ægte etc.

Men tag en for holdet og besøg hende. Det koster ikke noget at vende om hvis det viser sig at det ikke er pigen på billederne du møder.

Redigeret af Gæst

Skrevet

Hej alle. Jeg kan bekræfte at billederne af pigen er ægte. Dog er hun en anelse mere kraftigt bygget end billederne giver udtryk for. Jeg er temmelig presset med arbejdet, så jeg får nok ikke lige skrevet en anmeldelse foreløbigt, men hvis man synes pigen er lækker bør man besøge hende. Det er dog ikke et fantastisk knald.

God vind.

Bobo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.