Hop til indhold
G-strengen

Anns massage og Wellness i Vejen

Recommended Posts

Her anmeldelser fra to besøg hos Anns Massage og Wellness udenfor Vejen. Jeg har ikke meget erfaring med miljøet generelt, men håber nogen kan bruge det til noget. Spørg hvis noget skal uddybes. 

Første gang ringede jeg i forvejen, og tror det var Ann selv jeg talte med. Jeg spurgte om man kunne få andet end massage, men det afviste hun. Dog valgte jeg at "bestille" en tid, for havde læst herinde, at det kunne man. 

Og rigtignok - da jeg kom åbnede Ann døren, og tog mig med ind i et lokale med en dobbeltseng. Hun spurgte om jeg ønskede andet end massage, hvilket jeg svarede ja til. Hun gik ud, og ind kom en OK lækker Thai-pige. Svært at vurdere hendes alder, men vel omkring 30, med en lækker fast krop. 

Hun gav mig body til body massage, hvor jeg var iført en g-streng. Tror hun kunne fornemme at jeg strittede med numsen, for på et tidspunkt spurgte hun om jeg ville have en finger bagi. Mig om på alle 4, og så fik min numse en tur, alt imens jeg kunne følge med i spejlet. Sluttede af med at jeg kom udover mig selv. 

Eneste negative ting var, at det blev lidt stresset da jeg var kommet, fordi hun ikke ville have at det kom på sengen. Omvendt kan jeg jo være glad nok for dette, for så er der jo heller ikke rester fra andre. 

800 kr. og en super anbefalelsesværdi oplevelse rigere. 

Anden gang jeg besøgte adressen besøgte jeg en ladyboy. Hun var ganske lækker med en fræk krop. Dog ville jeg gerne have at hun havde været glat, men det er jo en smagssag. 

Jeg havde g-streng på fra starten, men den kom hurtigt af, og hun begyndte at sutte. Hun ville gøre det uden, men jeg insisterede på, at det skulle være med kondom. 

Jeg suttede også hende med kondom, og vi lå i en 69'er. 

Hun spurgte om jeg ville kneppe hende, men jeg ville hellere mærke hende oppe i mig. Hun havde meget svær ved at få pikken helt stiv, men det lykkedes hende da at få pikken op i mig, og kneppe mig i doggy-style. Inden bad hun mig dog tage g-strengen på, og hun kneppede mig med den trukket til side  

Ovennævnte også 800 kr. 

Første oplevelse hos Ann er uden tvivl den bedste, men både det ene og andet kan anbefales. 

G-strengen

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...