Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var Idag ude hos Nanja. Jeg måtte lige forbi igen inden min tur til Jylland . 

Hun åbnede smilende som altid , hun har denne helt ægte måde at være på og det nok derfor jeg kommer igen og igen . 

Af med bukserne - det kunne ikke gå for stærkt ! Jeg var liderlig og det var hun vist også for jeg kunne mærke hendes varme fisse og fik selvf lov at slikke og røre. Det var noget hun kunne lide , jeg havde egentlig bare tænkt et blow til en lille 500 mand , og det er i mine øjne en helt fin pris da pigebarnet er byens bedste ! Og det mener jeg sgu ! 

Jeg tog mig selv i at være meget lidelig så derfor måtte jeg (efter hun havde haft min pik i munden) kneppe hende , stille gled min pik ind og jeg kunne bare ikke holde mig så jeg bad hende om at sætte sig ned på knæ , og kom ud over hendes store røv.

Glad og tilfreds som altid ! 

Nanja kan helt sikkert anbefaledes !!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.