Hop til indhold

nyt sted randers

Featured Replies

Skrevet

Hej nogen der ved om der er en ladyboy hos Smile thaimassage i Vestergade 42 i Randers, og kan sige hvordan hun er er.

Skrevet

Hej Monty. JA, der er en ladyboy hos Smile. Hun ser rigtig godt ud, men det er ikke det, jeg går efter.

Skriv en anmeldelse, når du får prøvet hende... God tur

Skrevet

Er det et massage sted med alm. massage priser, eller er det mere bordel agtigt?

Skrevet
  • Author

Så fik jeg besøgt stedet, og der er slet ingen tvivl om, at det er et bordel, men du kan da også sagtens nøjes med massage, men de lægger meget op til noget af det frække.

da jeg ankom, var både en flot thai og en ladyboy, de forslog 2 mod 1 for en tusse, jeg sagde det var for meget, og fik forhandlet mig frem til Kr. 700,-.

De masserede mig på ryggen begge, og ladyboy hældte olie mellem benene og fik en dejlig massage, ladyboy suttede så på Lille Monty, til der kom en eksplosion af varm sperm i munden på hende/ham. så en god oplevelse.

Skrevet

Hedder stedet Smile? eller ?
Synes ikke jeg kan finde noget på adressen Vestergade 42 i Randers

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.