Hop til indhold
stein

Ægte billeder Burgstrasse 2 Flensborg

Recommended Posts

Hej.

 

Får chancen for en tur til Flensborg i denne uge. Der er 3 sympatisk udseende værtinder på ovenstående adresse - ja faktisk så sympatiske at tanken om falske billeder er vagt. nogen der har erfaring om dette sted bruger modelbilleder?

Med håb om snarligt svar da jeg snart skal afsted.

Min ikke voldsomt store erfaring med flensborg siger i øvrigt at Feldstrasse og Finkenstrasse ikke bruger modelbilleder

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrboobsnow skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke besøgt lige den adresse, men jeg har indtryk af at billederne generelt er rigtige i Flensborg. 

Dem jeg har besøgt har været gode nok.

 

Jeg har mest været på Feldstrasse og Finkenstrasse. Det foresvæver mig at jeg tidligere har læst om andre der har oplevet falske billeder i Fl, men dejligt at dine erfaringer siger det modsatte

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 19/9/2016 at 15:08:

nogen der har erfaring om dette sted bruger modelbilleder?

Det gør de af og til, men det har ikke været, så jeg er gået igen og jeg har altid haft forholdsvis gode oplevelser på stedet, som jeg synes er diskret, rent og pænt og med rimelig belysning ;-)

NB. du skal ind i porten og så til venstre for at ringe på - og så op ad trappen til 1. sal, hvor begge indgange er - men til 2. sal, er der endnu en trappe bag døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...