Hop til indhold
rms

Crystal fra Amager kun denne uge

Recommended Posts

Hej der ude Boys jeg er ny her inde men har fulgt mange af jer her inde i et stykke tid . Så jeg var nød til og være med på vognen og dele mine oplevelser med jer også. Så hej med jer og tak for jeres op og nede ture oplevelse i har været igennem tider . 

 

 

Fedt fedt min tur og fortælle om Crystal. 

Da jeg så hende første gang tænkte jeg bare wow sikkert et dejlig røv hun har .

Men hendes ansigt kunne jeg ikke helt bedømme ud fra hendes billeder.  

Så jeg besluttede og skrive til hende. Hun virker meget høflig og var god og svare tilbage når man skrev til hende. Og fik adressen til hende og fandt ud af.  At det var et hotel jeg skulle møde hende.  Så jeg tænkte åh åh for mange mennesker.   

Men kørte der alligevel der hen .

Men fandt hurtigt ud af at man også skulle betale parkering plads . Men ikke hvis man kun skulle holde i 30min . Så jeg var meget præcis da jeg gik fra bilen så det passe med jeg kunne komme tilbage inden da .

Da jeg har bestilt 15min med hende for 600 kroner. Måtte jeg skynde mig tilbage hvis jeg ikke skulle have en bøde samtidig hehe .

Nå men jeg kom op med elevator på 2 sal og alligevel mødte jeg ikke så mange mennesker der op til . Så det var meget godt. 

Jeg banke på og hun åbne døren . Og der var hun i sin fine tøj og hold op en dejlig krop hun have . Og vi talte lidt sammen og fik hende grine lidt . Og da jeg fik vaske mine hænder og kom ud til hende . Gik hun imod mig og kramme mig og begynde og kysse hende på nakken mens jeg langsomt tog hendes under trusser af og omvendt gjort hun det på mig . Og vi lage os ned på sengen  og kysse hende med nogle enkelt kys på munden . Og gik langsom ned mellem hendes ben og kysse og slikke hende og lege samtidig med fingeren.  Det kunne hun godt li . Jeg ved godt at der mange af jer fyre som ikke er for og slikker og kysse  . Og det kan jeg godt forstå.  Men jeg er bare typen som bare gå ALL IN.

Men som sagt endte det med at jeg ville bolle hende bagfra resten af tiden . Og det var derfor jeg kom for.  Da jeg faldt for hende RØV .

 Men alt i alt gik det godt mellem hende og jeg . God Kimi  mellem os og god service.  Så 10/10 ☆service

Og 7/10☆ udseende 

100/10 GOD RØV.

Om jeg vil prøve igen nej da jeg vil prøve en anden nyt nyt nyt haha.  

 

 

 

 

Redigeret af rms
copyright

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til. Vi tillader ikke billeder som medlemmet ikke har copyright til. M.a.o. du må gerne linke til annoncer men ikke til billeder fra annoncerne. Det giver naturligvis indimellem lidt udfordringer når annoncen er slettet, men sådan er reglerne omkring copyright nu en gang

E

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej desværre OleV. Jeg var ved at kontakte hende for en aftale indtil jeg bemærkede navnene var anderledes. Amanda ser godt nok nums ud. Nogle erfaringer med hende? Har på det seneste haft 3 dårlig/middelmådig oplevelser - no more! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amanda och Crystal var inte här samtidigt så de bör ej erbjudit trekant ihop... Men se min anmeldelse av Amanda. Crystal var bra men Amanda är i en annan topp nivå.

hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest durchgefickt

kan kun tilslutte mig, hun er en stjerne. Har god kemi med hende, måske, men min oplevelse var at hun var meget optaget af at give en god oplevelse - og taler godt engelsk... mega sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, den 18.9.2016 at 18:24:

Velkommen til. Vi tillader ikke billeder som medlemmet ikke har copyright til. M.a.o. du må gerne linke til annoncer men ikke til billeder fra annoncerne. Det giver naturligvis indimellem lidt udfordringer når annoncen er slettet, men sådan er reglerne omkring copyright nu en gang

E

Hvad med billeder af pigen som man selv har taget og har copyright over?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej - var ude og kneppe Crystal for et par uger siden - Jeg kan se der har været noget debat frem og tilbage, så jeg vil bare loge sige at jeg virkeligt nød at møde hende. Tog 30 minutter til 800, og fik virkeligt valuta for pengene. Hun virker til oprigtigt at nyde det - tror det er vigtigt at behandle hende meget pænt, sådan lidt med gode manerer og sådan - og så får man en rigtig god oplevelse!! Ingen stress, god positiv stemning, en sjov og sød poge. Og jeg synes sgu hun er lækker:) Lækre patter - sili!! 
 

Så jeg vil gerne anbefale hende til når hun engang kommer tilbage:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...