Hop til indhold

Aalborg området

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg besøgte i sidste uge Maja der holder til lidt uden for Aalborg, har læst lidt om hende her inde,  både godt og knap så godt. 

Jeg kontaktede hende og vi fik aftalt en tid,  jeg ankom lidt for tidligt, så mødte denne naturlige pige som lige var kommet ud af badet . 

Selve akten holder jeg for mig selv,  men kan sige at jeg ikke blev skuffet og at hun virkelig forstår at bruge munden. 

Hun er en skøn pige der får en til at føle sig velkommen. 

Magicman 

Skrevet
Magicman skrev, for 4 timer siden:

Hej 

Jeg besøgte i sidste uge Maja der holder til lidt uden for Aalborg, har læst lidt om hende her inde,  både godt og knap så godt. 

Jeg kontaktede hende og vi fik aftalt en tid,  jeg ankom lidt for tidligt, så mødte denne naturlige pige som lige var kommet ud af badet . 

Selve akten holder jeg for mig selv,  men kan sige at jeg ikke blev skuffet og at hun virkelig forstår at bruge munden. 

Hun er en skøn pige der får en til at føle sig velkommen. 

Magicman 

Ligger stedet diskret? Er hun der alene? 

Skrevet
Pj773 skrev, for 27 minutter siden:

Ligger stedet diskret? Er hun der alene? 

er det i Støvring 15 km syd for Aalborg du mødte hende ??

Skrevet
  • Author

Det er på vej mod Nibe,  hun er alene da det er hjemme ved hende selv. Der er andre huse der men mødte ikke nogen. 

Skrevet
Magicman skrev, for 4 timer siden:

Det er på vej mod Nibe,  hun er alene da det er hjemme ved hende selv. Der er andre huse der men mødte ikke nogen. 

Er der ik noget link til hende ?? 

Skrevet

Et link måske

Skrevet

ok så har jeg selv været der hun er vældig sød og dejlig at sexe med men er meget stor / for buttet måske

Skrevet

Hvor finder jeg kontaktdata på hende?

Skrevet

Har besøgt hende tildligere og skrev en anmeldese.
Det var ikke en godt oplevelse og jeg kommer ikke igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.