Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Jeg besøgte i sidste uge Maja der holder til lidt uden for Aalborg, har læst lidt om hende her inde,  både godt og knap så godt. 

Jeg kontaktede hende og vi fik aftalt en tid,  jeg ankom lidt for tidligt, så mødte denne naturlige pige som lige var kommet ud af badet . 

Selve akten holder jeg for mig selv,  men kan sige at jeg ikke blev skuffet og at hun virkelig forstår at bruge munden. 

Hun er en skøn pige der får en til at føle sig velkommen. 

 

Magicman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Magicman skrev, for 4 timer siden:

Hej 

Jeg besøgte i sidste uge Maja der holder til lidt uden for Aalborg, har læst lidt om hende her inde,  både godt og knap så godt. 

Jeg kontaktede hende og vi fik aftalt en tid,  jeg ankom lidt for tidligt, så mødte denne naturlige pige som lige var kommet ud af badet . 

Selve akten holder jeg for mig selv,  men kan sige at jeg ikke blev skuffet og at hun virkelig forstår at bruge munden. 

Hun er en skøn pige der får en til at føle sig velkommen. 

 

Magicman 

Ligger stedet diskret? Er hun der alene? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Pj773 skrev, for 27 minutter siden:

Ligger stedet diskret? Er hun der alene? 

er det i Støvring 15 km syd for Aalborg du mødte hende ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magicman skrev, for 4 timer siden:

Det er på vej mod Nibe,  hun er alene da det er hjemme ved hende selv. Der er andre huse der men mødte ikke nogen. 

Er der ik noget link til hende ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

ok så har jeg selv været der hun er vældig sød og dejlig at sexe med men er meget stor / for buttet måske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...