Hop til indhold
pipemann

Kitty NEW in aalborg

Recommended Posts

Jeg besøgte hende ud for Aarhus for nogle uger siden.

Hun er meget sød og imødekommende, men hun sendte mig i bad hver gang jeg kom, så det var på en eller anden måde meget klinisk og slet ikke autentisk nok for mig (og jeg er en helt almindelig pæn atletisk og renvasket mand). Jeg lod mig friste til 1400 for en time, men gik efter 35-40 minutter. Hendes franske uden var nu meget godt skal dog siges.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Jeg faldt desværre i samme fælde som Rockmesexy. Det er fandeme for dumt for jeg havde læst hvad han skrev... og jeg var i Kbh for 2 dage siden hvor der er så mange flere muligheder.

Betalte for 1 time. Efter første udløsning spurgte hun hver 30 sekund om jeg var klar. Da jeg sjovt nok ikke kunne få liv i ham igen indenfor 5min (hvad er normal?) mente hun vi var færdig.

Jeg var ude efter 30 min. Og havde egentlig lyst til at gå tidligere.

Vil skyde hende til 35 nærmere end 25. Og hun tilbyder ingen af de services der reklameres med. Bestiller du 60min tager hun straks prisen for 60min special - men det er kun med fransk uden kondom. Ingen cim/cof som der ellers står. Ingen reelle fetiches og tilbyder kun dominans. Ikke submission som der ellers står.

Nøj jeg gad godt at de penge var gået til en tur forbi Samantha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...