Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG I VEJLE D. 22. SEP. FRA KL.10-14 debutevent med dejlige blonde Eva på 37 år og brunetten Lykke på 26 år. HUSK MOBILNR. VED TILMELDING!!!!

Recommended Posts

mand38 skrev, for 11 minutter siden:

Ja det lyder som frække bi-piger

Men forstår ikke at man må kneppe lykke uden gummi i røven, men ikke fissen...???

Næh - men det er jo op til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja... det ved jeg godt at hun gør...  Men det giver stadig ikke mening...?

Ved godt hun ikke kan blive gravid at komme op i røven på hende....men regner ikke med det er derfor...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, for 5 timer siden:

Ja... det ved jeg godt at hun gør...  Men det giver stadig ikke mening...?

Ved godt hun ikke kan blive gravid at komme op i røven på hende....men regner ikke med det er derfor...?

jeg tror såmænd ikke du skal spekulere så meget på hvorfor - pigen har vel sine grunde, og det må vi alle jo acceptere, uanset om vi finder dem fornuftige eller ej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære dem det måtte interessere :-D

GB eventet med de to smukke debuterende damer bliver i Middelfart i stedet for i Vejle. Stedet, hvor det oprindeligt skulle have  været afholdt er blevet ramt af en vandskade, og nej det var ikke en syndflod af en sprøjteorgasme :-D

undskylder ulejligheden overfor dem, der måske ikke nu har mulighed for at deltage. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jeg var hos de to SKØNNE PIGER

De er bare så dejlig og som de kunne bruge deres mund på mig og hinanden

Det var så dejlig at at se dem slikke fisse på hinanden Imens jeg kneppe dem på skift

Jeg kan rigtig godt anbefale dem

Tak for 2 rigtig lækker timer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...