Hop til indhold
Guest Playful

Caya - en liderlig milf

Recommended Posts

Guest Playful

Jeg synes ikke der er nogen nyere anmeldelser af hende, så her kommer et bidrag.

Jeg har besøgt Caya flere gange og kan sige hun er sød og tænder virkelig på sex. Fra første gang har servicen været i top, men efter et par besøg, er den blevet bedre. Hun er bare blevet mere tændt og vildere ... ingen SM eller dominans, men bare mere hedt.  Hun kysser godt, sutter godt (superfransk) og sexer derudaf. Når man er kommet godt i gang, kan hun tage den hårdt. Før jeg mødte hende, var jeg ikke til buttede piger. Hun har virkelig ændret min holdning på dette punkt. Det andet jeg tænder på er, at hun under sexen er rimelig smidig og med. Virkelig en dejlig aktiv pige.

Behandl hende godt - hun fortjener det, og hun giver i den grad igen. Mine bedste anbefalinger. 

Hendes annonce: http://annoncelight.dk/showad/196700

Her er en lidt ældre anmeldelse. Der findes mere, hvis man søger på EG. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/26340-blowjob-mm-hos-caya/#comment-212193

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa drenge.

Har besøgt Caya i dag,kan tilslutte mig PLAYFULs beskrivelse,i sær hvis man er til de lidt mere bredmåsede damer,hun er sød og meget sjov.

Flotte faste piercide silibryser og stor flot numse,kysser dejligt og er meget medlevende,god til at ride.

Jeg har fundet min nye GP og så til kun 600 for en 30 min,hun kigger ikke på uret.

Stedet,ugenert,.når man har fundet det (adressen er ikke nævnt i annoncen, så det gør vi heller ikke her)

Kan kraftigt anbefales :-D

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Gå til den! Glemte at nævne, at Caya altid dufter godt og nyder at blive slikket ... det er meget heldigt, for det er også min favorit beskæftigelse :P Tricket er at slikke hende nænsomt så hun bliver helt vild, og så kneppe igennem. Til sidst sluttes af med en ordentlig slik igen. Hun er den fulde pakke ... hvis man altså er til buttede piger. Jeg har tidligere været hos rigtige mange unge, der bare tror, at det er nok de bare er tilstede. Næh denne skønne kvinde vil være med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...