Hop til indhold

Hvem læser annoncer på AL?

Featured Replies

Skrevet

Hej, 

Kom lige til at fundere over følgende: Er det kun mænd,  glædespiger og glædesdrenge der  kigger på AL? Kan kvinder også være på jagt efter eventyr? Meget gerne svar fra det kvindelige køn, der ikke hører under ovennævnte kategori GP. Alle er selvfølgelig velkommen til at komme med indlæg

Skrevet

Kan af erfaring sige at der er kvinder og par der kigger med, jeg har fået kontakt den vej.

Skrevet

Min kæreste og jeg har søgt der efter en pige til en trekant...

Der var i løbet af første døgn en der meldte sig, og efter nogle mails frem og tilbage

var det faktisk arrangeret... Desværre forsvandt hun så pludseligt... :(

Måske fake, men det mindede det bare ikke om...

Skrevet
sydfyr43 skrev, for 6 timer siden:

Kan af erfaring sige at der er kvinder og par der kigger med, jeg har fået kontakt den vej.

Hej Sydfyr43. 

Har prøvet det samme men indtil videre ingen bid. Har du stadig dinannonce? Måske den kunne være god som inspirationskilde. 

Skrevet
Pj773 skrev, den Saturday, September 17, 2016 at 23:01:

Hej Sydfyr43. 

Har prøvet det samme men indtil videre ingen bid. Har du stadig dinannonce? Måske den kunne være god som inspirationskilde. 

Nej jeg har ikke en annonce der Mere. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.