Hop til indhold
Captain Klutz

Nina / Saritan - Nikolaigade

Recommended Posts

http://www.saitarn-thaiwellness.dk/ (Står som Wangthai Wellness i Thailisten)

Jeg var forbi det pæne sted for et par dage siden, pga lidt hold i nakken osv, og så har de "sommertilbud" på stedet, som er 400 bobs pr time, uanset massagetypen.
Jeg blev modtaget af Nina (yet another) en lille midaldrende dame, på ca. 1,4m :-) som var sød og venlig, og i godt humør. Okay til dansk/engelsk, men ikke nogen haj.
Det korte af det lange: RIGTIG god professionel massage, hvor det onde, onde kvindemenneske fandt alle mine knuder, og fik bearbejdet mit hold i nakken. (Undervejs fik hun antydet, at jeg var en tøsedreng ift de fleste kvinder :-) ). Hun brugte ikke særlig meget olie, og vaskede efterfølgende det overflødige af med en klud.
Det er et rigtig pænt sted, som bærer præg af, at klientellet nok mest er fra kontorerne i nabolaget. Der var aldrig oplæg til HJ eller det der er "værre", og det var heller ikke efterspurgt af mig. 

Bottom line: Pænt sted, rigtig god massage og ikke et sted jeg vil gå for "ekstra".

/CK

Redigeret af Captain Klutz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte også lige en tur forbi og få massage af Nina. En udmærket lidt alternativ massage (lidt langsom og meget trykkende/holdende massage) blev til min overraskelse spurgt om jeg ville have noget specielt til sidst, men havde ikke lige lyst til det. Der var også en anden yngre pige på stedet, som mødte ind.  Jeg tog et andet sted hen og fik foretaget afslutningen.

 

-OD

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg


Link til indlæg

At der ikke tilbydes mindst et HJ er undtagelsen fra reglen. Efter gammel Thai kultur hører en afslappende udtømning med til massageritualet. Thaierne opfatter det ikke nødvendigvis som noget seksuelt.

Der findes kun ganske få massageklinikker, hvor man udelukkende giver massage.

En anden histories er så, at en del Thai klinikker efterhånden har udviklet sig til bordeller, hvor en eller anden form for sex er massøsens primære indtægtskilde.

 

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...