Hop til indhold

Recommended Posts

Var et smut forbi for at prøve "2 piger - 1 time - 300 kr". Den del af det må jeg kalde ganske mislykket.... var ude efter 45-50 minutter.... den ene af pigerne gik efter 10 minutter og kom først tilbage 20 minutter senere... var der så 5 mere og fortrak så for at gøre plads til "lidt ekstra".

Massagedelen... well, jeg havde egentlig håbet på en god omgang massage... men det var alt for lidt... næste gang tænker jeg, at jeg besøger et sted hvor jeg ved, at massagen er i top - og ekstra blot er en bonus ;)

Ekstradelen var dog ganske velsmagende... og yderst behageligt.

Pigen var sød, smilende og meget kærlig. Der var lidt lyd på hende og jeg tror (naivt) på, at hun mente det hun sagde, da hun ytrede tak... Hun sagde hun var 25 - det tænker jeg passer meget godt med virkeligheden. Hendes bryster var meget små, men berøringsvenlige - i særdeleshed "the nipple area". Ikke slank, men med lidt til "gaden" uden at det var for meget. Pæn pige og ville gerne kysse... Desværre behåret "down there", men ikke voldsomt så det gik... hun smagte fint :D 

Mine ord siger nok mere end karakterer.... så vil blot sige at massagen var gentle men ikke prangende - resten var fint, men har prøvet bedre ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik massage for 3 uger siden på adressen. Ny pige, 38 sommer, rigtigt sød, slank og meget pæn. Kunne næsten ikke en bjælde engelsk. Massagen var 4-5 af 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er også plumset i dette tilbud. Havde ringet og bestilt tid, men måtte alligevel på byvandring i et kvarter. Jeg fremførte min anmodning på deres annonce: 2 piger i en time for 300 kr. "Vil du have mere?" "Ja tak, HJ." "1200!" Det blev så forhandlet ned til 700 med HJ af kun en pige. Der blev peget på uret, at timen bestod af 40 min. Næh, nej viseren skal derover. Nogle trælse indledende manøvre, som burde have fået mig til at opgive projektet - allerede ved ikke at overholde telefonaftalen. Dør og telefon kimede konstant. De er meget servicemindede ved ikke at afvise nogen, men omvendt snyder de alle - en ren pengemaskine. Min time med to bestod sammenlagt i 40 min med to i sammenlagt 15 min, som ikke engang var sammenhængende. Så det er første, sidste og eneste gang, det sted er besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for i gider anmelde dette sted, havde ellers overvejet at "stikke hovedet indenfor" som man siger...har dog også før oplevet at det der bliver annonceret med stiller de sig uforstående overfor...især når det er et bordel . Finder et andet sted tror jeg....hvad mon der sker på Oddervej ? Eller i Randers? eller Hedensted? eller...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...