Hop til indhold
Guest Silkeborggrisen

Sundsvej 63, Herning

Recommended Posts

Guest Silkeborggrisen

Jeg var en tur forbi Sundsvej 63 ved herning her for nogle dage siden.

Det var nemt at finde og ligger for sig selv, så meget diskret. så langt så godt.

Jeg ringede på, og der blev åbnet af to piger, en ung mørkhåret og en lidt ældre blondine. den unge spurte hvem jeg ville have, og jeg valgte blondinen, hun var ca. på min alder, og en ganske pæn pige. 

Da vi bliver alene spørger hun om jeg vil have et bad det takker jeg ja til, og så åbner hun døren ind på badeværelset, som lugter fælt af kloak, da afløbet er stoppet, og gulvet sejler i vand. der mistede jeg lige lysten til det bad... :-( så jeg valgte at springe over alligevel. 

nå, men så skulle hun lige et eller andet så jeg blev bedt om at vente, der gik vel små 5 min, så kom hun retur, og var klar til agten.
det gik sådan set ganske fint, jeg havde betalt for en halv time med 2 udløsninger. 
første omgang var rent blowjob, hun suttede til jeg kom, hvilket var fint. da det så var udført, smuttede hun igen, og så lagde jeg der (med en bange anelse om at det var det)
Men hun kom ret hurtigt tilbage, nu med hendes telefon, da hendes engelske var meget begrænset, og hun gerne ville snakke lidt, så hun fandt google translate frem. Fint med mig, så vi lagde og fik en lille snak.

Efter lidt tid mente hun at det var tid til 2 omgang, og det var jeg da helt enig i, så i gang med det, og hun skal have at hun arbejdede for sagen, forfra, bagfra, håndjob og til sidst fik jeg lov til at mundkneppe hende til jeg kom igen. så det var rigtigt fint :-)

Lidt Google translate igen, i mens jeg fik tøj på, og så var jeg klar til at smutte.

Da jeg var på vej ud, og var kommet ud i gangen, opdagede jeg så en "vase" med et overvågningskamera i, og tænkte hmmm... nå hurtigt forbi og ud i bilen, her fik jeg så øje på et kamera mere, og sandeligt et mere på vej ud af indkørslen...
Her var det så at jeg begyndte at frygte om der havde været nogen andre stedder som jeg ikke havde set :? ikke mindst fordi pigen var noget stresset som hun selv kaldte det... man kunne faktisk få den mistanke at der blev holdt meget nøje øje med pigerne.

Så diskret... det er måske ikke helt det jeg vil kalde det, her bagefter.

Men pigen var sød og venlig og sexen var fin.

Dog kommer jeg ikke igen, jeg vil helst være fri for at blive filmet når jeg er sådan et sted.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vidst meget standard at der er en form for kamera-dækning ved indgangen. Det har jeg i hvert fald set flere steder.

Jeg tror det giver pigerne nogettryghed. Hvis der opstår ballade har de billeder af "gerningsmanden".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror også de er mange steder.

Forskellen er bare hvor kluntet de er sat op.

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...