MrDominate 10 Skrevet 16. September, 2016 Hej folkens. Jeg er lidt ny herinde stadig, og har lidt problemer et opslag jeg har skrevet. er det nogle der ved hvordan man 'redigerer' i sine tidligere skrevet opslag? eller 'sletter' et opslag ?? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 16. September, 2016 Så vidt jeg har forstået, kan man kun redigere i ens indlæg i de første 30 minutter efter at man har skrevet dem. Har du noget du gerne vil have slettet kan du evt. prøve at kontakte en administrator. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 16. September, 2016 MrDominate skrev, for 1 time siden: Hej folkens. Jeg er lidt ny herinde stadig, og har lidt problemer et opslag jeg har skrevet. er det nogle der ved hvordan man 'redigerer' i sine tidligere skrevet opslag? eller 'sletter' et opslag ?? Tryk på rapporter indlæg i det pågældende indlæg og beskriv problemet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrDominate 10 Skrevet 19. September, 2016 Efter at have været i kontakt med 'Admin' så har jeg fået svar omkring at jeg kun kan redigerer min tråd de første 60min efter den er oprettet. og der efter kan den hverken slettes eller redigeres men tak for jeres svar. Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg