Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil mene det er look a like pics på profilen, var tæt på hende kl 1730, en masse er ekstra så jeg susede afsted igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag var med Crystal i samma team och det var super. Se min anmeldelse. Men visst kan det vara annorlunda med denna pigen. Tror att bilderna är äkta. Det var 50/50 mellan Lia o Crystal, men jag valde Crystal för hon var mer......petite;)

 

Loppan

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 11 minutter siden:

Jag var med Crystal i samma team och det var super. Se min anmeldelse. Men visst kan det vara annorlunda med denna pigen. Tror att bilderna är äkta. Det var 50/50 mellan Lia o Crystal, men jag valde Crystal för hon var mer......petite;)

 

Loppan

ok men er lia ikke osse en petit still ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, men hon har lite större röv än Crystal :D ....men det kanske kompenseras med att hon har ett vackert ansikte ;) 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil nu vende den om og sige at crystal har en mindre røv :) .

hehe .. ordet større kan få det til at lyde negativt og jeg vil sige den er perfekt :) .. crystal er meget petit pige og dermed mindre røv .

@nicey . forstod ikke helt hvis  du mente at billederne ikke er ægte . :) men de 100% ægte :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, for 40 minutter siden:

hi .. dont worry , they all of her . 

 

Ja måske men ikke fra samme tidsperiode, og udover det, så sælger hun ikke varen med sit væsen/attitude ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@nicey 

syntes nu ikke der er den store forskel på billeder og virkelighed. kan ikke dømme hvilke tidsperiode de er fra . 

mht service og væsen udtalte jeg mig ikke om og gør meget sjældent. 

men kan for mit vedkommende sige at hendes væsen tiltaler ihvertfald mig i høj grad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle billederne er af Lia. De 2 i det mørke undertøj stammer fra da hun var på Fyn sidste år. Dem med det røde undertøj vurderer jeg som nye. Det sidste billede tror jeg er lidt ældre. Lia har altid været meget positiv og imødekommende når jeg har besøgt hende, sidste gang var vel 3 mdr. siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...