Hop til indhold

Lia på amager

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil mene det er look a like pics på profilen, var tæt på hende kl 1730, en masse er ekstra så jeg susede afsted igen ;-)

Skrevet

Jag var med Crystal i samma team och det var super. Se min anmeldelse. Men visst kan det vara annorlunda med denna pigen. Tror att bilderna är äkta. Det var 50/50 mellan Lia o Crystal, men jag valde Crystal för hon var mer......petite;)

Loppan

Redigeret af Loppan

Skrevet
  • Author
Loppan skrev, for 11 minutter siden:

Jag var med Crystal i samma team och det var super. Se min anmeldelse. Men visst kan det vara annorlunda med denna pigen. Tror att bilderna är äkta. Det var 50/50 mellan Lia o Crystal, men jag valde Crystal för hon var mer......petite;)

Loppan

ok men er lia ikke osse en petit still ??

Skrevet

Jo, men hon har lite större röv än Crystal :D ....men det kanske kompenseras med att hon har ett vackert ansikte ;) 

Loppan

Skrevet

vil nu vende den om og sige at crystal har en mindre røv :) .

hehe .. ordet større kan få det til at lyde negativt og jeg vil sige den er perfekt :) .. crystal er meget petit pige og dermed mindre røv .

@nicey . forstod ikke helt hvis  du mente at billederne ikke er ægte . :) men de 100% ægte :-P 

Skrevet
Softcore skrev, for 40 minutter siden:

hi .. dont worry , they all of her . 

Ja måske men ikke fra samme tidsperiode, og udover det, så sælger hun ikke varen med sit væsen/attitude ;-) 

Skrevet

@nicey 

syntes nu ikke der er den store forskel på billeder og virkelighed. kan ikke dømme hvilke tidsperiode de er fra . 

mht service og væsen udtalte jeg mig ikke om og gør meget sjældent. 

men kan for mit vedkommende sige at hendes væsen tiltaler ihvertfald mig i høj grad. 

Skrevet

Alle billederne er af Lia. De 2 i det mørke undertøj stammer fra da hun var på Fyn sidste år. Dem med det røde undertøj vurderer jeg som nye. Det sidste billede tror jeg er lidt ældre. Lia har altid været meget positiv og imødekommende når jeg har besøgt hende, sidste gang var vel 3 mdr. siden.

Skrevet

Har besøgt hende og jeg synes hun var vildt smuk og sød. 

Hun er vel beskrevet i Fyn sektionen 

Skrevet

I saw her today and man she is nice :). The images with her in read underwear closely resembles how she looks today.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.