Hop til indhold
Guest littledick

Danske Emma

Recommended Posts

Guest littledick

De af jer der har læst nogle af mine udgydelser her på Eroguide, ved at jeg er endog meget glad for danske Emma.

Jeg spammer endnu en gang her i anmeldelser med en oplevelse jeg havde med Emma i dag. Jeg må vel være det, man kalder en fast kunde efterhånden og det afspejler måske både mit syn på Emma, og den service jeg modtager. Men mit besøg i dag var alligevel noget nær det absolut bedste, jeg endnu har prøvet med en GP. Det svingede totalt fra starten af med et helt og aldeles vådt, erotisk og pirrende blowjob - der er en, der før har skrevet, at han mente, det var for hårdt ..?? Det kan jeg på ingen måde tilslutte. Emma giver sig tid, god tid til at forkæle glans. Hun giver et ægte blowjob uden at spille lillefyren af ind imellem, og der er øjenkontakt - hvis man husker at åbne øjnene.

Hendes fisse er også vanvittig lækker, helt lyserød og ungpigelækker. Her kunne nogen nok blive lidt pernitten fordi hun bruger glidecreme. Det er dog fint for mig, fordi jeg ofte finder det lettere at komme ind, når man bruger kondom og glidecreme (det siger nok også noget om mig som elsker) og så elsker jeg, at det er sjaskvådt, som kun glidecreme kan gøre det.

Selv om jeg ikke er den først besøgende, giver hun en fantastisk service, jeg ved godt, at jeg ikke er perlen i hendes liv eller årets knald - på ingen måde, hertil er jeg alt for egoistisk mht. købesex - hun får penge, jeg får sex, som jeg vil have det. Men jeg får en følelse af, at hun gør en ære i at give en god service, selv for en middelaldren fedladen mand med en lille pik.

 

Jeg kan kun anbefale Emma

Go' aften derude

Littledick

https://annoncelight.dk/showad/204225

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmas-fantasy
littledick skrev, for 1 time siden:

De af jer der har læst nogle af mine udgydelser her på Eroguide, ved at jeg er endog meget glad for danske Emma.

Jeg spammer endnu en gang her i anmeldelser med en oplevelse jeg havde med Emma i dag. Jeg må vel være det, man kalder en fast kunde efterhånden og det afspejler måske både mit syn på Emma, og den service jeg modtager. Men mit besøg i dag var alligevel noget nær det absolut bedste, jeg endnu har prøvet med en GP. Det svingede totalt fra starten af med et helt og aldeles vådt, erotisk og pirrende blowjob - der er en, der før har skrevet, at han mente, det var for hårdt ..?? Det kan jeg på ingen måde tilslutte. Emma giver sig tid, god tid til at forkæle glans. Hun giver et ægte blowjob uden at spille lillefyren af ind imellem, og der er øjenkontakt - hvis man husker at åbne øjnene.

Hendes fisse er også vanvittig lækker, helt lyserød og ungpigelækker. Her kunne nogen nok blive lidt pernitten fordi hun bruger glidecreme. Det er dog fint for mig, fordi jeg ofte finder det lettere at komme ind, når man bruger kondom og glidecreme (det siger nok også noget om mig som elsker) og så elsker jeg, at det er sjaskvådt, som kun glidecreme kan gøre det.

Selv om jeg ikke er den først besøgende, giver hun en fantastisk service, jeg ved godt, at jeg ikke er perlen i hendes liv eller årets knald - på ingen måde, hertil er jeg alt for egoistisk mht. købesex - hun får penge, jeg får sex, som jeg vil have det. Men jeg får en følelse af, at hun gør en ære i at give en god service, selv for en middelaldren fedladen mand med en lille pik.

 

Jeg kan kun anbefale Emma

Go' aften derude

Littledick

https://annoncelight.dk/showad/204225

Åh dig og dine anmeldelser, de er så fantastiske at læse hver og en! 
Tak for de super dejlige ord, de varmer meget og gør hver gang! 
Idag var super frækt ja, det må jeg også sige, puha bliver helt varm! ;)  Som du ved, så går jeg super meget op i at levere en oplevelse, som mine besøgende føler tilfredsstillende, og jeg gør helt sikkert en ære i at levere en god service! (med det sagt, så kan du altså ikke kalde dig en fedladen mand med en lille en søde.... Du er da en super pæn og veludrustet mand!. Se bare hvordan jeg overraskede dig idag hehe, der er altid en belønning ved, at være det jeg kalder for gengangere ;) 

Rigtigt god og fræk aften til alle derude (:
Knus og kys - Emma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så gik turen i går  til Hadsten, for at møde Emma. Det var anden gang jeg besøgte hende, så jeg vidste at der var noget godt i vente. Jeg har egentligt længe gerne ville møde hende, men har været lidt afvisende, på grund af mødet skal foregå på et hotel. Jeg forestillede mig nysgerrige receptionister og andet personale, som nok vidste hvad jeg kom efter!!!  Sådan er det slet ikke, må jeg hellere straks fortælle - det foregik meget diskret, med egen indgang, og opfyldte absolut mit ønske til diskretion. Sådan bliver man nogle gange lidt klogere her i livet, og kan grine lidt af sin egen frygt og dumhed. Jeg har fra mine over 300 besøg hos forskellig piger,  igennem de sidste 20 år, oplevet lidt af hvert, og er mange gange blevet skuffet over falske billeder. Emmas billeder er givet vis ægte nok, men er efter min mening slet ikke retvisende for den pige man rent faktisk møder - de viser en smuk pige, men du møder en skønhed jeg har svært ved at beskrive. Jeg har sjældent, måske aldrig, mødt en smukkere glædespige.  Emmas krop er vildt lækker, flotte ægte ungpige bryster, flad mave, lange slanke ben, runde feminine hofter og den dejligste frække røv, og ovenpå hele herligheden sidder et klogt hoved, med et smukt ansigt. Så kan ingen vist forlange noget der er bedre. Emma er meget modtagelig for berøring, og blot man respekterer de regler hun skriver i sin annonce på annoncelight, er hun åben for alle forslag og ønsker. Hun er klart min favoritpige i fremtiden, og jeg har allerede lavet en forhåndsaftale om et 2 timer besøg næste lørdag.  Skal da lige sige til sidst, at mit møde med Emma i går, blev afsluttet med et frækt fælles bad.

Redigeret af pillerfinger
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmas-fantasy
pillerfinger skrev, for 4 timer siden:

Så gik turen i går  til Hadsten, for at møde Emma. Det var anden gang jeg besøgte hende, så jeg vidste at der var noget godt i vente. Jeg har egentligt længe gerne ville møde hende, men har været lidt afvisende, på grund af mødet skal foregå på et hotel. Jeg forestillede mig nysgerrige receptionister og andet personale, som nok vidste hvad jeg kom efter!!!  Sådan er det slet ikke, må jeg hellere straks fortælle - det foregik meget diskret, med egen indgang, og opfyldte absolut mit ønske til diskretion. Sådan bliver man nogle gange lidt klogere her i livet, og kan grine lidt af sin egen frygt og dumhed. Jeg har fra mine over 300 besøg hos forskellig piger,  igennem de sidste 20 år, oplevet lidt af hvert, og er mange gange blevet skuffet over falske billeder. Emmas billeder er givet vis ægte nok, men er efter min mening slet ikke retvisende for den pige man rent faktisk møder - de viser en smuk pige, men du møder en skønhed jeg har svært ved at beskrive. Jeg har sjældent, måske aldrig, mødt en smukkere glædespige.  Emmas krop er vildt lækker, flotte ægte ungpige bryster, flad mave, lange slanke ben, runde feminine hofter og den dejligste frække røv, og ovenpå hele herligheden sidder et klogt hoved, med et smukt ansigt. Så kan ingen vist forlange noget der er bedre. Emma er meget modtagelig for berøring, og blot man respekterer de regler hun skriver i sin annonce på annoncelight, er hun åben for alle forslag og ønsker. Hun er klart min favoritpige i fremtiden, og jeg har allerede lavet en forhåndsaftale om et 2 timer besøg næste lørdag.  Skal da lige sige til sidst, at mit møde med Emma i går, blev afsluttet med et frækt fælles bad.

Hej søde!
Åh tak for dine skønne ord, de varmer! Som vi dog hygger os, jeg nyder virkelig dit selskab, din måde at kærtegne alle hjørner og kanter på min krop, og ikke mindst din fantastiske rolige personlighed! Som nogen ved, så opstår der fordele ved at være mine såkaldte ''gengangere'', de er lidt ekstra priviligeret ;)  Jeg glæder mig allerede super meget til at se dig igen snarest, og som vi dog kan få timerne til at flyve afsted! 
Kæmpe knus og frække kys 
- Emma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også fornøjelsen at besøge Emma her i eftermiddag, og sikke en start på weekenden. Hold da helt kæft hvor er hun bare DEJLIG!! ;-)

Jeg er til varm kærestesex og til unge piger, og det hører tit ikke så godt sammen da det unge tit er kolde og kun tænker på at tjene penge og få en hurtig ud igen, men sådan følte man slet ikke med Emma, hun var virkelig varm og kærlig og rigtig sød og så havde hun bare den mest fantastiske ungpigekrop man kan forestille sig, billederne yder hende langt fra fuld retfærdighed.

Da jeg hjalp hende af tøjet spurgte hun om jeg kunne lidt hvad jeg så, og ja, jeg var da helt målløs!! ;-)

Så stor tak til dejlige Emma for en super skøn halv time med skøn fransk og dejlig dansk og god tid til også at lege med den fine lille mis. :-)

Og så sagde hun enda at jeg var velkommen til at komme igen, tænk at så dejlig og ung en pige vil give en halvgammel tyk mand som mig så dejlig en start på weekenden.

Pas på hende der ude, hun er virkelig en ener.

Stort knus fra den lille buk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...