Latino 49 Skrevet 15. September, 2016 https://annoncelight.dk/showad/212807 Nogen som har besøgt hende eller ved noget omkring denne kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 15. September, 2016 Hun ser fantastisk godt ud, men priser er i overkanten efter min mening. 1500 for 30 min.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mogensem 36 Skrevet 16. September, 2016 For fanden troede jo lige du havde været der!!! Den hører hjemme i efterlysninger den der;) har selv kigget meget på hende og tænkte YES en der kan be eller afkræfte;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mogensem 36 Skrevet 16. September, 2016 Hov sorry det er mig der fucker helt op;/ sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 16. September, 2016 Grenå skrev, for 18 timer siden: Hun ser fantastisk godt ud, men priser er i overkanten efter min mening. 1500 for 30 min.... jooo... annoncen siger: 1500 Og så giver jeg et sprøjt der er ikke angiver hvor lang tid så hvis det er for et besøg på 1-2 timer så er det jo meget rimmelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaguaren 19 Skrevet 19. September, 2016 Har været der, og kommer helt sikkert igen. Hun er den frækkeste hun sutter som en drøm og ridder som djævlen. Gav 1000 for 40 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 19. September, 2016 Jaguaren skrev, for 1 time siden: Har været der, og kommer helt sikkert igen. Hun er den frækkeste hun sutter som en drøm og ridder som djævlen. Gav 1000 for 40 min super...men annoncen siger Midtjylland kan du præcisere i hvilken by hun kan træffes ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotojylland 65 Skrevet 19. September, 2016 Grækeren skrev, for 3 timer siden: super...men annoncen siger Midtjylland kan du præcisere i hvilken by hun kan træffes ?? Uden at være 100% sikker, så mener jeg at det er i udkanten af Århus hun holder til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunden Skrevet 20. September, 2016 Hun har sin legeplads lidt nord for Århus. Jeg har en fast ugentlig aftale med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 21. September, 2016 Hun har skrevet til mig at det koster 1500 kr. for 30 min. så det er det jeg går ud fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg