Hop til indhold

Isabella er alene hjemme

Featured Replies

Skrevet

Hun ser fantastisk godt ud, men priser er i overkanten efter min mening. 1500 for 30 min.... 

Skrevet

For fanden troede jo lige du havde været der!!! Den hører hjemme i efterlysninger den der;) har selv kigget meget på hende og tænkte YES en der kan be eller afkræfte;) 

Skrevet
Grenå skrev, for 18 timer siden:

Hun ser fantastisk godt ud, men priser er i overkanten efter min mening. 1500 for 30 min.... 

jooo... annoncen siger: 1500 Og så giver jeg et sprøjt     der er ikke angiver hvor lang tid så hvis det er for et besøg på 1-2 timer så er det jo meget rimmelig :-P

Skrevet

Har været der, og kommer helt sikkert igen. Hun er den frækkeste hun sutter som en drøm og ridder som djævlen. Gav 1000 for 40 min

Skrevet
Jaguaren skrev, for 1 time siden:

Har været der, og kommer helt sikkert igen. Hun er den frækkeste hun sutter som en drøm og ridder som djævlen. Gav 1000 for 40 min

super...men annoncen siger Midtjylland kan du præcisere i hvilken by hun kan træffes ??

Skrevet
Grækeren skrev, for 3 timer siden:

super...men annoncen siger Midtjylland kan du præcisere i hvilken by hun kan træffes ??

Uden at være 100% sikker, så mener jeg at det er i udkanten af Århus hun holder til. 

Skrevet

Hun har sin legeplads lidt nord for Århus.

Jeg har en fast ugentlig aftale med hende :P

Skrevet

Hun har skrevet til mig at det koster 1500 kr. for 30 min. så det er det jeg går ud fra.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.