Hop til indhold
SneOgTV

Førstegangs Slave

Recommended Posts

Hej Ero. 
Jeg er en ung fyr der i virkelig lang tid har fantaseret om at blive gjort til grin og ydmyget af en smuk domina. Jeg har ingen tidligere erfaring med at blive domineret. Derfor søger jeg hjælp hos jer. 
Jeg leder efter en domina der kan give mig urin, blid anal leg og mild smerte. Selvfølgelig skal hun også have fuld kontrol.
Jeg holder til i hovedstads området, men forslag til annoncer og dominaer over hele landet er velkommene, da jeg har en flot bil jeg elsker at køre langt i.

På forhånd tusind tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej SneOgTV

 

Hvis jeg må svare, så er der en du bør tale med, nemlig: Empress Malice

http://www.gudinderne.com/profiler/empress-malice/

Malice er en flot domina, der "læser" sine gæster super godt, der kan du få en god fornuftig snak før "legen" starter, og er det et univers du vil udforske, er kejserinden også god at gå videre med.

Ja jeg er subjektiv, da jeg har fulgt Empress Malice i flere år, men derfor kan jeg også med god samvittighed sige at jeg har udviklet mig under hendes kyndige hænder.

 

Ydmygst

traellen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for hjælpen allerede. Jeg glemte dog at tilføje at jeg er på udkig efter en ung dominans, så alder vedhæftet ville være perfekt. Jeg har dog ingen speciel alder i tankerne, men jeg ville sige under 30 år. Dog er det vigtigt at dominaen ikke ser gammel ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...