Hop til indhold
Gæst

Nyhed fra Thailand: GP med durian

Recommended Posts

Gæst

Jeg viderebringer straks seneste nyt fra Thailand, det er ikke faktatjekket, med viderebragt direkte fra min faste SB på stedet
Men lige først lidt information for de mindre berejste - i sydøst-Asien har de en frugt som hedder durian (nogen hørte måske ligt om den i en "Den store bagedyst" for 2 sæsoner siden,hvor de andre deltagere ville have Thobias og hans durianfrugt ud af teltet pga stanken
Durian stinker VOLDSOMT af en mellemting mellem rådenskab og kloak, men mange i Thailand spiser den med glæde. Kører man i bil, kan man nærmest lugte sig frem til boderne som sælger durian langs vejene. Men durian er banlyst på hoteller, i lufthavne og selv i kufferten hjem. Durian er på størrelse med en stor aflang vandmelon.
Sidst jeg var i Thailand købte min SugarBabe en Durian til 40 B/kg = 8 Kr/kg... men her til morgen fortalte hun mig på Whatsapp at visse steder var prisen på  durian nu oppe på 4.000 B/kg = 800Kr/kg... men så bliver den også bragt hjem til dig, og åbnet for dig. 
Som det ses herunder så vil pigen som bringer den tydeligvis ikke have duriansaft på tøjet, så hun lugter af det resten af dagen...
Historien fortæller ikke om hvorlænge hun bliver, men jeg tænker til 800 kr/kg så bliver hun nok hele natten (kg durian, ikke afregning pr kg GP) 
Dette er så desværre ikke et tilbud til os "turister" -da durian som sagt er forbudt på hotellerne
Rygtet siger at det er luksuspiger (high class) som tilbyder denne service til vælhavende thailandske mænd
VELBEKOMME

1473912160332.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TboneDK skrev, for 1 minut siden:

Hun måtte godt åbne en for mig, heheh :-)


:: Holder Sig For Næsen ::::

Jeg foretrækker piger med en anden parfume

Min SB er lige så lækker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
legesyg skrev, Lige nu:

Jeg foretrækker piger med en anden parfume

Min SB er lige så lækker ;-)

Men, lidt langt til Thailand, når trykket melder sig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TboneDK skrev, for 1 minut siden:

Men, lidt langt til Thailand, når trykket melder sig ;-)

Bestemt, men min arbejdsgiver betaler :-D

Rejsen..... ikke baben altså :-D

Redigeret af legesyg
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har set lugtet og smagt, den s  smag er lllllllllangt bedre end lugten, og ja møj dyre, det er en kærligheds frugt !! /så måske det forkete hul)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jp skrev, for 17 minutter siden:

Har set lugtet og smagt, den s  smag er lllllllllangt bedre end lugten, og ja møj dyre, det er en kærligheds frugt !! /så måske det forkete hul)

Joooo....  smager er ikke så ringe endda

Men kan bedre undvære durian, end undvære min egen SB ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
legesyg skrev, for 1 time siden:

Jeg foretrækker piger med en anden parfume

Min SB er lige så lækker ;-)

Hvad betyder SB? Er det SugarBabe? Vil ikke blive overrasket over endnu en måde at undgå at kalde de kvinder man betaler for for prostituerede.

Se her: Thai prostitueredes nye guldmine

 

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stump skrev, for 21 minutter siden:

Hvad betyder SB? Er det SugarBabe? Vil ikke blive overrasket over endnu en måde at undgå at kalde de kvinder man betaler for for prostituerede.

Se her: Thai prostitueredes nye guldmine

 

 

Ja, SB = SugarBabe

 

Jeg er ikke overfølsom over for bestemte ord, men min opfattelse af ordet prostituerede er at det favner meget bredt, hvor SB er en del af det

Min SB er på en fast månedsaftele, så jeg hver måned sender penge til hende uanset om jeg er sammen med hende eller ej - og hun er ikke sammen med andre mænd

Og så kunne jeg sætte mange andre ord på hvad jeg mener SB-begrebet indeholder, men det hører ikke jemme i denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
legesyg skrev, for 3 minutter siden:

Ja, SB = SugarBabe

 

Jeg er ikke overfølsom over for bestemte ord, men min opfattelse af ordet prostituerede er at det favner meget bredt, hvor SB er en del af det

Min SB er på en fast månedsaftele, så jeg hver måned sender penge til hende uanset om jeg er sammen med hende eller ej - og hun er ikke sammen med andre mænd

Og så kunne jeg sætte mange andre ord på hvad jeg mener SB-begrebet indeholder, men det hører ikke jemme i denne tråd

Det lyder godt at hun ikke er sammen med andre mænd :-D Har du tænkt på at komme uanmeldt næste gang??? Men i øvrigt held og lykke med projektet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 3 timer siden:

Ja, SB = SugarBabe

 

Jeg er ikke overfølsom over for bestemte ord, men min opfattelse af ordet prostituerede er at det favner meget bredt, hvor SB er en del af det

Min SB er på en fast månedsaftele, så jeg hver måned sender penge til hende uanset om jeg er sammen med hende eller ej - og hun er ikke sammen med andre mænd

Og så kunne jeg sætte mange andre ord på hvad jeg mener SB-begrebet indeholder, men det hører ikke jemme i denne tråd

Undskyld jeg siger det, men som stump siger prøv at tage afsted et par gange uanmeldt, og ring efter hende fra hotellet. 

Mange piger, siger du er den eneste ene, og du sender måske 5000-10.000 bath til hende eller mere, det samme gør mange andre mænd meget lukrativt. Når du melder din ankomst kigges der lige i kalenderen, og er der optaget så bliver der spurgt om du ikke kan komme et par uge senere da hun er hjemme og besøge forældrene i landsbyen.

Jeg siger ikke din SB er sådan men kun ved u anmeldte besøg kan du få syn for sagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den lille hårde skrev, 1 time siden:

Undskyld jeg siger det, men som stump siger prøv at tage afsted et par gange uanmeldt, og ring efter hende fra hotellet. 

Mange piger, siger du er den eneste ene, og du sender måske 5000-10.000 bath til hende eller mere, det samme gør mange andre mænd meget lukrativt. Når du melder din ankomst kigges der lige i kalenderen, og er der optaget så bliver der spurgt om du ikke kan komme et par uge senere da hun er hjemme og besøge forældrene i landsbyen.

Jeg siger ikke din SB er sådan men kun ved u anmeldte besøg kan du få syn for sagen. 

Jeg ved godt hvad i mener, jeg er kommet meget i Thailand over de en længere årrække

Generelt kan du regne med, hvis at du får lov til at møde hendes familie, forældre, børn og søskene, og at det ellers er en ok velfungerende familie - så kan man godt stole på at det er et ægte SB forhold

Men ellers må man da hver især gøre op med sig selv om det man får er pengene værd - sådanne er det vel med alle GPer og SBer

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 14 timer siden:

Jeg ved godt hvad i mener, jeg er kommet meget i Thailand over de en længere årrække

Generelt kan du regne med, hvis at du får lov til at møde hendes familie, forældre, børn og søskene, og at det ellers er en ok velfungerende familie - så kan man godt stole på at det er et ægte SB forhold

Men ellers må man da hver især gøre op med sig selv om det man får er pengene værd - sådanne er det vel med alle GPer og SBer

Ja! Selvom nogen rigtig gerne vil tro det, så er det faktisk ikke alle pigerne som har 5 - 7 boyfriends.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke på alle "kollegaerne" her på boardet, som er deres kone/kæreste utro.
Er vi egentlig et hak bedre end de piger som har flere boyfriends?

Jeg skal ikke kunne sige om din veninde har flere boyfriends, og jeg er sådan set også ligeglad. Hvis bare du er glad og tilfreds, så er alt vel som det skal være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Arne Diller skrev, for 4 minutter siden:

Ja! Selvom nogen rigtig gerne vil tro det, så er det faktisk ikke alle pigerne som har 5 - 7 boyfriends.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke på alle "kollegaerne" her på boardet, som er deres kone/kæreste utro.
Er vi egentlig et hak bedre end de piger som har flere boyfriends?

Jeg skal ikke kunne sige om din veninde har flere boyfriends, og jeg er sådan set også ligeglad. Hvis bare du er glad og tilfreds, så er alt vel som det skal være.

Helt enig fra A til Z ...

Man skal bare handle med åbne øjne, der er også en masse danskere som kommer på på bordel og får at vide det er japanske piger.... den der forstår lidt japanske vil vide at det primært er kinesiske piger, men hvis vi er tilfredse med behandlingen er det vel ok....  sådanne er der så rigtig meget i netop denne verden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, den ‎16‎-‎09‎-‎2016 at 00:05:

Undskyld jeg siger det, men som stump siger prøv at tage afsted et par gange uanmeldt, og ring efter hende fra hotellet. 

Mange piger, siger du er den eneste ene, og du sender måske 5000-10.000 bath til hende eller mere, det samme gør mange andre mænd meget lukrativt. Når du melder din ankomst kigges der lige i kalenderen, og er der optaget så bliver der spurgt om du ikke kan komme et par uge senere da hun er hjemme og besøge forældrene i landsbyen.

Jeg siger ikke din SB er sådan men kun ved u anmeldte besøg kan du få syn for sagen. 

men hvor mange knald får du så, når du er i DK og din SB er " dig tro i LOS " aha !

uha fagligt emne i har gang i

hellere tys tys and  mai pen rai

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 8 timer siden:

men hvor mange knald får du så, når du er i DK og din SB er " dig tro i LOS " aha !

uha fagligt emne i har gang i

hellere tys tys and  mai pen rai

Jeg betaler skam ikke for noget som helst i den retning, men ville bare gøre opmærksom på hvordan det fungere nede i Thailand.

Et andet eksempel kan være thaipiger der tager en farang for pengene, så er der måske lige ven til farang manden der også kunne bruge en kæreste, Thaipgen finder så en egnet kæreste til vennen, den fundne Thaipige står nu i gæld til den anden, og hvem ender med at betale denne gæld det gør vennen.

Nu siger jeg ikke det er sådan altid dernede butterfly, men alt er ikke så rosenrødt som det gøre til herinde.

ระวัง derude

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har smagt og lugtet til Durian frugten. 

Jeg har smagt den én gang og lugtet til den utallige gange.

Smagen er ligesom bløde løg på en hakkebøf som vi normalt spiser varme på en hakkebøf. Her er det dog køligt og meget blødt men smagen er den samme.

Lugten er som en når du glemmer en appelsin eller noget andet frugt i dit køkken en varm sommer. En meget "potent" kraftig lugt.

Lækker tøs btw!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...