Hop til indhold
Mike45

C Nu hos Amata i Vejle

Recommended Posts

Var et smut forbi Amata i Havnegade i Vejle    Jeg blev glædelig overrasket over at blive modtaget af den dejlige C som jeg tidligere har haft fornøjelsen af hos Nara det skal siges hun ikke er blevet dårligere siden sidst tværtimod :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike45 skrev, for 1 time siden:

Var et smut forbi Amata i Havnegade i Vejle    Jeg blev glædelig overrasket over at blive modtaget af den dejlige C som jeg tidligere har haft fornøjelsen af hos Nara det skal siges hun ikke er blevet dårligere siden sidst tværtimod :-D

Lyder dejligt.  Er der mon et link så jeg kan se hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, 1 time siden:

Lyder dejligt.  Er der mon et link så jeg kan se hende? 

Hun skal ikke ses men opleves. Kom bare afsted

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej idag var jeg hos amata igen og det var en dejlig oplevelse der var kommet en ny pige siden jeg var der sidst hun hedder Ae .det startet med en gang afslapnings massage og det var godt efter 20 -30min skulle jeg vende mig om og der gik ikke lang tid så spurgte hun om lille mand skulle have en tur og vi blev enige om pris for hele pakken også fik vi klaret det der skulle gøre.... fik et bad og en sodavand. helt klart et sted jeg kommer igen og en dejlig service... god Aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...