hamdenlange 95 Skrevet 15. September, 2016 https://annoncelight.dk/showad/214877 Sidste uge var jeg så heldig at få en tid hos denne dejlig studine. Jeg fik en tid og blev lukket ind i en lejlighed kompleks som er meget diskret. Det var hendes kæreste jeg havde dialog med og han åbnede op og førte mig til det værelse hvor pigen som lå i sengen med bind for øjnene. Jeg afregnede med fyren i soveværelset så pigen kunne høre hvad jeg skulle have. Jeg vil anslå hende til at være den alder der står, og billederne ligner hende på en prik. Hun var lidt nervøs kunne jeg mærke på hende. Det var et enormt frækt scenarie. Hendes fransk var noget af det bedste jeg har prøvet før. Selv en top professionel glædepige har aldrig suttet som hende. det var passioneret og hun nød det. hvad der ellers skete kan I selv gætte jer til, men jeg kan sige at hun var en holdspiller hele vejen. Jeg kan varmt anbefale hende, hvis man er til en ung pige som giver en varm oplevelse. Hun er medlevende og gør alt hun kan for at tilfredsstille en. Det var alle pengene værd og jeg skal helt sikkert besøge hende igen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 567 Skrevet 15. September, 2016 Lyder godt - og ser godt ud. Hvilket det også SKAL være med det prisniveau. Hun har skjult en del forskellige steder på sine fotos. Er det tatoveringer?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdenlange 95 Skrevet 16. September, 2016 Hun har en lidt feminine tattoos men ikke noget overdrevet. Jeg kan ikke sige andet end go for it.. God weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 16. September, 2016 Hun ser dejlig ud. Men ja, lidt pricy - særligt med diverse begrænsninger. Men tak for anmeldelsen og "tillykke" med en god oplevelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RoamLikeRomeo 1 Skrevet 20. September, 2016 Og væk var annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdenlange 95 Skrevet 24. September, 2016 Tak for det Indokarmai annoncen er væk, ja... det kan man ikke bokse med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg