Hop til indhold
hamdenlange

22 årig dansk studine privat/diskret i Århus Syd

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/214877

Sidste uge var jeg så heldig at få en tid hos denne dejlig studine. 

Jeg fik en tid og blev lukket ind i en lejlighed kompleks som er meget diskret. Det var hendes kæreste jeg havde dialog med og han åbnede op og førte mig til det værelse hvor pigen som lå i sengen med bind for øjnene. Jeg afregnede med fyren i soveværelset så pigen kunne høre hvad jeg skulle have.

Jeg vil anslå hende til at være den alder der står, og billederne ligner hende på en prik. Hun var lidt nervøs kunne jeg mærke på hende. Det var et enormt frækt scenarie. Hendes fransk var noget af det bedste jeg har prøvet før. Selv en top professionel glædepige har aldrig suttet som hende. det var passioneret og hun nød det.

hvad der ellers skete kan I selv gætte jer til, men jeg kan sige at hun var en holdspiller hele vejen.

Jeg kan varmt anbefale hende, hvis man er til en ung pige som giver en varm oplevelse. Hun er medlevende og gør alt hun kan for at tilfredsstille en. Det var alle pengene værd og jeg skal helt sikkert besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder godt - og ser godt ud. Hvilket det også SKAL være med det prisniveau. 

 

Hun har skjult en del forskellige steder på sine fotos. Er det tatoveringer?!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...