Hop til indhold
blaugrana

Hjælp en debutant ri

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Søg nu lidt under anmeldelser, istedet for at tro at alle andre serverer alting for dig.  

Det er ikke så svært...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har søgt, men ingen af dem er der anmeldelser på, så ville høre om der var nogen der har prøvet en af disse men bare ikke skrevet en anmeldelse. i stedet for at komme med en dum kommentar, så lad være med at kommentere overhovedet, hvis du ikke har noget godt at sige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
blaugrana skrev, for 35 minutter siden:

nr. 2 er Gigi...pigen der sammen med Lily har haft op til 10 profiler samtidig!

Hun ser sød og fræk ud...men leverer dårlig service...er vel konklusionen...(som du kan søge frem her på EG).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
blaugrana skrev, for 2 timer siden:

Jeg har søgt, men ingen af dem er der anmeldelser på, så ville høre om der var nogen der har prøvet en af disse men bare ikke skrevet en anmeldelse. i stedet for at komme med en dum kommentar, så lad være med at kommentere overhovedet, hvis du ikke har noget godt at sige. 

Hej Blaugrana

Nu ved jeg jo ikke, hvordan du har søgt. Tænker at du måske har brugt søgefunktionen ;-). Men jeg kan da komme stærkt i tvivl, da en simpel søgning på pigens navn i link nummer to, giver flere resultater! 

Så at du kalder det dumt af   Thaifan-72, at han foreslår, at du søger, er slet ikke så dumt som du meget uhøfligt giver udtryk for.

Jeg har i øvrigt selv anmeldt Angelique her på EG - prøv at se, om du kan finde anmeldelsen :-) 

Venligst

French

PS: Julia er da vist også anmeldt :-) 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
blaugrana skrev, for 2 timer siden:

Jeg har søgt, men ingen af dem er der anmeldelser på, så ville høre om der var nogen der har prøvet en af disse men bare ikke skrevet en anmeldelse. i stedet for at komme med en dum kommentar, så lad være med at kommentere overhovedet, hvis du ikke har noget godt at sige. 

Du kunne også starte med at lægge dine efterlysninger under "efterlysninger" istedet for i anmeldelsesforummet, og så måske lade være med at fare i flint med det samme når en anbefaler dig at bruge søgefunktionen. En smule ydmyghed i starten er ikke nogen dårlig ide. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
blaugrana skrev, for 3 timer siden:

Jeg har søgt, men ingen af dem er der anmeldelser på, så ville høre om der var nogen der har prøvet en af disse men bare ikke skrevet en anmeldelse. i stedet for at komme med en dum kommentar, så lad være med at kommentere overhovedet, hvis du ikke har noget godt at sige. 

Spørge-Jørgen havde måske været et bedre Nick-name :-) 

Det er okay at spørge, men nu har du spurgt til diskretion jeg ved ikke hvor mange gange. Hvis det er et så stort issue, tror jeg du får det svært... 

Men held og lykke! Vi glæder os da til en anmeldelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, 1 time siden:

Spørge-Jørgen havde måske været et bedre Nick-name :-) 

Det er okay at spørge, men nu har du spurgt til diskretion jeg ved ikke hvor mange gange. Hvis det er et så stort issue, tror jeg du får det svært... 

Men held og lykke! Vi glæder os da til en anmeldelse :-)

Ja måske burde jeg hedde "spørge-jørgen" ;) tak :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...