Hop til indhold
Guest Misjo1

advarsel!

Recommended Posts

Hmm - du må have gjort indtryk :) - jeg har været der en gang, og hun ringede ikke tilbage til mig...

I øvrigt er en alternativ telefon en rigtig god ide - der er mange der ikke svarer skjult nummer (det gør jeg da heller ikke altid).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har også oplevet flere piger, der ringer eller sms'er tilbage. Det er absolut no go! Fatter ikke, de kan være så dumme

Det er uheldigt, ja. Mén dumme? Årh, er det ikke at stramme den? 

Skulle I så også betragtes som værende direkte dumme, hvis ikke I lige gøre opmærksom på at der ikke skal svares tilbage, hvis der er gået en rum tid inden man ser jeres henvendelse. Nej, vel? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden:

Det er uheldigt, ja. Mén dumme? Årh, er det ikke at stramme den? 

Skulle I så også betragtes som værende direkte dumme, hvis ikke I lige gøre opmærksom på at der ikke skal svares tilbage, hvis der er gået en rum tid inden man ser jeres henvendelse. Nej, vel? 

Udiskret er nok er bedre ord - men der er da noget galt :) er der gået for længe skal der helst ikke ringes tilbage synes jeg 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 51 minutter siden:

Udiskret er nok er bedre ord - men der er da noget galt :) er der gået for længe skal der helst ikke ringes tilbage synes jeg 

Hvor andre derimod er ligeglade, eller endda foretrækker en eller anden form for svar, uanset hvornår personen selv henvendte sig. Det er svært at gøre alle tilfredse og svært at finde ud af hvilke uskrevne regler der gælder hvornår, så ligefrem at kalde andre dumme pga. dét, det er måske lidt overilet.

Hvornår er der gået for lang tid? Efter 30 min? Efter 2 timer? Eller? Jeg ved det end ikke, og jeg er vel ikke ligefrem hvad man vil kalde ny i branchen. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

En BolloFon er et must - alt andet er duuumt - og det er måske før end du aner det....................................

Så BolloFon................

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, for 1 time siden:

En BolloFon er et must - alt andet er duuumt - og det er måske før end du aner det....................................

Så BolloFon................

Hvis man bliver opdaget med en hemmelig ekstra telefon i baglommen, har man da for ALVOR et forklaringsproblem!!

Altså hvad er sværest!?? At skjule en SMS eller en hel telefon !?

Jeg er ikke i tvivl!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 5 timer siden:

Udiskret er nok er bedre ord - men der er da noget galt :) er der gået for længe skal der helst ikke ringes tilbage synes jeg 

Det hedder indiskret, ikke udiskret:-P

Men bortset fra det, så synes jeg stadig, at det er rimelig ubegavet at tro, at det er ok at ringe eller skrive tilbage. Pigen ved jo aldrig, hvad hun forstyrrer midt i. Diskretion er et must i dette game - begge veje. Du ville nok heller ikke synes, at det var fedt, hvis jeg kom over og hilste på dig under private former:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Iscenesat Virkelighed skrev, for 12 timer siden:

Hvor andre derimod er ligeglade, eller endda foretrækker en eller anden form for svar, uanset hvornår personen selv henvendte sig. Det er svært at gøre alle tilfredse og svært at finde ud af hvilke uskrevne regler der gælder hvornår, så ligefrem at kalde andre dumme pga. dét, det er måske lidt overilet.

Hvornår er der gået for lang tid? Efter 30 min? Efter 2 timer? Eller? Jeg ved det end ikke, og jeg er vel ikke ligefrem hvad man vil kalde ny i branchen. :D 

Helt enig i den er svær :-) jeg synes faktisk aldrig man skal ringe tilbage - personen kan jo være et sted hvor det kan give problemer :( men en diskret SMS kan man efter min mening sende samme dag uden jeg synes der er problemer :-) og så vil jeg stadig turde kontakte pigen igen - men du har ret balancen er da svær 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig haft problemer med en "eXtra" mobilos - den skal selvf. ikke ligge fremme :-)

Men tænker man sig lidt om, så er det Ok - i hvert fald for mig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

En tlf, skummelt hvis man bliver opdaget i at ha 2 tlf! Husk bare altid blokker nr efter endt kontakt! Så køre det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den Thursday, September 15, 2016 at 18:49:

Hvor andre derimod er ligeglade, eller endda foretrækker en eller anden form for svar, uanset hvornår personen selv henvendte sig. Det er svært at gøre alle tilfredse og svært at finde ud af hvilke uskrevne regler der gælder hvornår, så ligefrem at kalde andre dumme pga. dét, det er måske lidt overilet.

Hvornår er der gået for lang tid? Efter 30 min? Efter 2 timer? Eller? Jeg ved det end ikke, og jeg er vel ikke ligefrem hvad man vil kalde ny i branchen. :D 

Du er sgu så dejlig logisk at høre på:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tim skrev, for 16 timer siden:

En gp skal aldrig ringe tilbage. 

En gp kan altid sms tilbage samme dag.

End of story.

Helt så nemt er det så bare ikke i den virkelige verden. Nej, vi skal ikke ringe tilbage, medmindre vi er blevet bedt om det. Mht SMS; hvis Peter skriver en SMS om aftenen efter lukketid, så bliver den her i butikken besvaret næste dag, medmindre Peter har skrevet, at den ikke skal besvares. Jeg siger på mit bånd, og skriver i mine annoncer, at sms'er besvares, når jeg ser dem. Folk, der bare skriver "Hej smukke", "tid?"  eller "Skal jeg komme og kneppe dig" får ingen svar, men hvis Peter har gjort sig umage med at formulere nogle fornuftige spørgsmål, eller ønsker en tid på onsdag, så får han svar. Alt andet ville da være uhøfligt ;-) Ønsker man ikke svar efter kl et eller andet, så må man skrive det til mig ;-) 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...